ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ها نشان می دهد بیشترین میزان خرید اینترنتی با قطعیت توسط کاربران اپل انجام می شود

موسسه Demac Media گزارش می دهد در سه ماهه ی دوم سال 2016، تقریباً همه ی درآمدی که از خرید کردن کاربران با موبایل هایشان کسب شده به ابزارهای ساخت اپل باز می گردد. بر ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

موسسه Demac Media گزارش می دهد در سه ماهه ی دوم سال 2016، تقریباً همه ی درآمدی که از خرید کردن کاربران با موبایل هایشان کسب شده به ابزارهای ساخت اپل باز می گردد. بر اساس این گزارش 57 درصد از کل رقم خریدهای موبایلی را کاربران آیفون و 40 درصد را نیز کاربران آیپد تامین کرده اند.

Apple-is-responsible-for-97-of-mobile-revenue.jpg

با جمع این دو رقم، می توان گفت کاربران ابزارهای دیگر با خریدهای موبایلی خود تنها 3 درصد از رقم کل سود فروشندگان را تشکیل داده اند. این گزارش همچنین اذعان دارد در این دوره ی 3 ماهه، از نظر تعداد، 81 درصد از خرید های موبایلی روی پلتفرم iOS انجام گرفته که 59 درصد از آن به آیفون و 22 درصد باقی مانده به آیپد مربوط می شود.

موسسه Demac Media این گزارش را از تحلیل داده های 45 فروشگاه مختلف به دست آورده و در ادامه می گوید سایت های اینترنتی نباید انرژی زیادی صرف این موضوع کنند که نخستین بازدید هر مشتری لزوماً به خرید منجر گردد.

این موسسه اعتقاد دارد عموماً کاربران در اولین بازدید، اطلاعات مورد نظر خود را در مورد محصولات از سایت های مختلف مجع آوری و مقایسه می کنند و خرید های خود را در مراجعه ی دوم انجام می دهند، بر همین اساس است که آمار خرید کردن در مراجعه ی دوم 97 درصد از اولین مراجعه بالاتر است.

در ادامه ی این گزارش می بینیم که زمان صرف شده توسط کاربران دسکتاپ در سایت های خرید اینترنتی در هر مراجعه اندکی بیش از 4 دقیقه بوده است. زمان صرف شده توسط کاربران تبلت نیز تنها 20 ثانیه کمتر بوده که می توان این تشابه را، به نزدیک تر بودن اندازه ی نمایشگر تبلت با مانیتور کامپیوتر های دسکتاپ به حساب آورد.

Apple-is-responsible-for-97-of-mobile-revenue3

کاربران موبایل اما در هر مراجعه تنها 2 دقیقه و 45 ثانیه را در سایت های خرید اینترنتی دوام آورده اند که می توان این موضوع را به دشوار تر بودن گشت و گذار با نمایشگر و کیبورد کوچک این ابزارها مربوط دانست.

حتی تعداد صفحاتی که هر کاربر در هر مراجعه مشاهده می کند نیز به اندازه ی صفحه نمایش ارتباط دارد. کاربران دسکتاپ هر بار با ورود به وبسایت های خرید اینترنتی به طور متوسط بیش از 7 صفحه را ورانداز می کنند. این میزان برای کاربران تبلت به حدود 6 صفحه کاهی می یابد و برای کاربران موبایل به تنها 4.66 صفحه در هر بازدید محدود است.

Apple-is-responsible-for-97-of-mobile-revenue2

در نهایت بد نیست بدانید که 39 درصد از ترافیک وبسایت های فروش اینترنتی به کاربرانی باز می گردد که لینک (غیر تبلیغاتی) این وبسایت ها را در موتورهای جستجو مشاهده و روی آن کلیک کرده اند. 11 درصد از ترافیک این سایت ها نیز توسط شبکه های اجتماعی تامین می شود که البته 93 درصد از این میزان تنها به سه شبکه ی فیسبوک، پینترست و اینستاگرام مربوط است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • M o h s e n
    M o h s e n | ۵ مرداد ۱۳۹۵

    " موسسه Demac Media گزارش می دهد در سه ماهه ی دوم سال 2016، تقریباً همه ی درآمدی که از خرید کردن کاربران با موبایل هایشان کسب شده به ابزارهای ساخت آیفون باز می گردد. "

    ساخت اپل نه آیفون !

مطالب پیشنهادی