ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طرح مفهومی خرید با استفاده از هدست واقعیت افزوده مجیک لیپ [تماشا کنید]

Brian Wallace مدیر ارشد بازاریابی مجیک لیپ هفته گذشته پیش نمایش ویدئوی مربوط به امکانی را منتشر کرد که تصور می شود عاقبت از سوی این شرکت مرموز به کاربران ارائه گردد. Wallace این محتوا را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

Brian Wallace مدیر ارشد بازاریابی مجیک لیپ هفته گذشته پیش نمایش ویدئوی مربوط به امکانی را منتشر کرد که تصور می شود عاقبت از سوی این شرکت مرموز به کاربران ارائه گردد.

Wallace این محتوا را در جریان کنفرانسی در شانگهای پخش کرد و آنطور که از روی آن می توان متوجه شد، در آینده مشتریان قادر خواهند بود که با استفاده از هدست واقعیت افزوده مجیک لیپ خریدهای خود را انجام دهند [البته در نظر داشته باشید که هنوز چنین محصولی از سوی شرکت مورد بحث ارائه نشده است].

در واقع آنها می توانند با استفاده از کنترل های صوتی، ابعاد فضایی را اندازه گرفته و سپس اقلام و کالاهایی را خریداری نمایند که مناسب آن فضا بوده و در آن جای می گیرند. برای نمونه تصور کنید که به یک سیستم تهویه هوا برای اتاق خود نیاز دارید و از مجیک لیپ درخواست می کنید تا مطابق با محدوده مکانی، گزینه پیشنهادی اش را با شما درمیان بگذارد.

البته لازم است اضافه نماییم که در ویدئوهای قبلی، موارد مصرف شخصی تری برای این فناوری مطرح گردید و به عنوان نمونه نشان داده شد که کاربران می توانند از طریق عینک، آب و هوا و نوسانات بازار بورس را ارزیابی کنند. این شرکت همچنین نمونه های دیگری از خرید را نیز در محتواهای منتشر شده قبلی به تصویر کشیده بود؛ برای مثال کاربران می توانستند یک جفت کفش را در اتاق خود ببینند و در صورت تمایل آن را خریداری می کنند.نظر شما چیست؟ آیا مجیک لیپ همان تکنولوژی آینده برای خرید را ارائه می دهد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی