ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

غرفه ایران در نمایشگاه سبیت آلمان برپا خواهد شد

کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی ایران و مدیر مشتریان بین الملل نمایشگاه CeBIT آلمان، تفاهم نامه ای به امضا رسانده اند که طبق آن مقرر شده کمیسیون مذکور غرفه ی ایران را در این نمایشگاه برپا ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی ایران و مدیر مشتریان بین الملل نمایشگاه CeBIT آلمان، تفاهم نامه ای به امضا رسانده اند که طبق آن مقرر شده کمیسیون مذکور غرفه ی ایران را در این نمایشگاه برپا کند.

لوبن، مدیر مشتریان بین‌الملل این نمایشگاه، که برای شرکت در همایش معرفی پتانسیل‌ های سرمایه‌ گذاری در صنعت ICT به ایران سفر کرده،  با اعلام این مطلب گفته است: «بررسی‌ های صورت گرفته از بازار ایران و همچنین ارزیابی کلی از برگزاری همایش معرفی پتانسیل‌ های سرمایه گذاری در صنعت ICT ایران نشان داد که شرکت‌ های بزرگ و فعالی در این کشور حضور دارند و مهندسان و افراد تحصیل کرده ی زیادی مدیریت این شرکت‌ ها را به عهده دارند».

وی با اشاره به لزوم تسهیل قوانین مربوط به صادرات و مالیات برای این دسته از افراد، افزوده است: «بعد از لغو تحریم‌ ها، جهان منتظر ارائه ی ایده‌ ها و نظرات جدیدی از طرف ایران است تا پتانسیل‌ های بازار این کشور از لحاظ صادرات و واردات بالفعل گردد. هم‌ اکنون تعداد زیادی تشکل در حوزه ی فناوری اطلاعات در ایران فعالیت می‌ کنند که شایسته است این تشکل‌ ها به صورت هماهنگ و بر اساس یک برنامه ی مدون بتوانند در نمایشگاه‌ های معتبری چون سبیت حضور داشته باشند تا بتوانند پتانسیل‌ های خود را از لحاظ علمی و فنی به جهان ارائه دهند».

لوبن با اعلام آمادگی برای کمک به این تشکل‌ ها برای ورود به بازار ICT جهان، اظهار داشته است مشاوره به شرکت‌ ها و تشکل‌ ها برای حضور در بهترین مکان جهت شناسایی فعالیت‌ های مرتبط با آن شرکت‌ ها و ارائه ی پیشنهاد های ویژه در این نمایشگاه از جمله این کمک هاست.

وی افزوده است: «در همین راستا و بر اساس تفاهم صورت گرفته با کمیسیون ICT اتاق بازرگانی ایران، مقرر شد این کمیسیون پاویون جمهوری اسلامی ایران را در نمایشگاه برپا کند تا امکان حضور منسجم و قوی تولید کنندگان و فعالان صنعت ICT ایران در این نمایشگاه فراهم گردد».

نمایشگاه سبیت آلمان هرساله در ماه مارس و در شهر هانوفر این کشور برگزار می‌ شود و پذیرای تعداد زیادی از شرکت‌ های بین‌ المللی فعال در صنعت ICT است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی