ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یکی از معاونین محبوب استیو جابز، برای مدیریت پروژه تایتان به اپل بازگشته است

به قول ایلان ماسک، داستان توسعه یافتن یک خودروی هوشمند به دست اپل، در سیلیکون ولی همچون یک راز سرگشوده است و همه از آن آگاهند. در ابتدای سال ۲۰۱۵ بود که وال استریت ژورنال ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

به قول ایلان ماسک، داستان توسعه یافتن یک خودروی هوشمند به دست اپل، در سیلیکون ولی همچون یک راز سرگشوده است و همه از آن آگاهند. در ابتدای سال ۲۰۱۵ بود که وال استریت ژورنال از پیشبرد چنین پروژه ای تحت عنوان «تایتان» در کوپرتینو خبر داد و حالا، همین منبع معتبر اذعان دارد که اپل «باب منسفیلد» را به شرکت خود باز گردانده تا پروژه تایتان که چند ماهی است بی سرپرست مانده را به دست وی بسپارد.

منسفیلد تا پیش از بازنشسته شدنش در سال ۲۰۱۳، عنوان نایب رییس ارشد بخش مهندسی سخت‌ افزار را در اختیار داشت و در سال های گذشته نیز به عنوان فردی در اپل شناخته می شد که استیو جابز به او علاقه ای خاص دارد.

حال منسفیلد به کوپرتینو بازگشته تا مدیریت پروژه خودروی اپل را در دست گیرد و آنطور که وال استریت ژورنال می نویسد، تمام مدیرانی که در توسعه این خودرو نقش دارند باید به وی گزارش بدهند.

download (21)-w800

اگر در سال های گذشته کنفرانس های معرفی محصولات اپل را دنبال کرده باشید، منسفیلد را به خوبی می شناسید و با صدا و تصویرش آشنایی دارید. همانگونه که ذکر شد، او مسئول بخش مهندسی سخت افزار در شرکت اپل بوده و در توسعه محصولاتی نظیر آیمک، مک بوک ایر و آیپد نقشی تاثیر گذار داشته. حتی گفته می شود که پروژه ساخته شدن اپل واچ نیز تا پیش از بازنشسته شدنش، تحت نظر وی بوده است.

قطعاً می توان اذعان کرد که منسفیلد یک متخصص در زمینه خودرو نیست اما نکته ای که وجود دارد این است که او را می توان یک مهندس بسیار قابل و همچنین مورد احترام در اپل دانست که می تواند با استفاده از تجربه اش و همچنین تخصص خاص خود در مبحث سخت افزار، مدیریت پروژه تایتان را پیش ببرد. در حال حاضر گمانه زنی می شود که خودروی اپل، در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی