ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرمایه گذاری کلان LG Display برای تولید نمایشگرهای OLED انعطاف پذیر

از کره جنوبی خبر می رسد شرکت LG Display می خواهد 1.75 میلیارد دلار در بخش تولید نمایشگرهای OLED انعطاف پذیر سرمایه گذاری کند. ظاهراً این تصمیم در راستای افزایش تقاضای بازار مصرف این نوع ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

از کره جنوبی خبر می رسد شرکت LG Display می خواهد 1.75 میلیارد دلار در بخش تولید نمایشگرهای OLED انعطاف پذیر سرمایه گذاری کند. ظاهراً این تصمیم در راستای افزایش تقاضای بازار مصرف این نوع نمایشگرها برای جایگزینی LCD در اسمارت فون ها و دیگر محصولات الکترونیکی مشابه اتخاذ شده.

در حال حاضر، صفحات OLED انعطاف پذیر در محصولات مختلفی به کار گرفته شده اند، و همان طور که می دانیم LG بزرگ ترین سازنده LCD دنیا به شمار می رود. این شرکت در ساخت صفحات OLED برای تلویزیون و موبایل نیز بسیار فعال بوده، اما همواره رقیب بزرگی را جلوتر از خود می بیند: واحد تولید صفحات نمایش سامسونگ یعنی کمپانی Samsung Display مقام اول ساخت نمایشگرهای OLED موبایل را در سطح جهان در اختیار دارد.

در پاسخ به این وضعیت، LG Display قصد دارد خط تولید جدیدی را برای صفحات نمایش OLED انعطاف پذیر در ابعاد کوچک و متوسط در کره جنوبی راه اندازی نماید. این سایت جدید که E6 نام دارد، تولید انبوه خود را از نیمه دوم سال 2018 آغاز کرده و برآورد می شود 15000 قطعه صفحه نمایش در هر ماه تولید نماید.

ظاهراً قرار است در آینده ی صنعت نمایشگرهای OLED انعطاف پذیر شاهد حضور فعال تر LG Display باشیم، البته کارشناسان معتقدند این سرمایه گذاری کلان با گزارش اخیر کمپانی LG مبنی بر کاهش 91 درصدی سود عملیاتی سه ماهه دوم سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ارتباط زیادی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی