ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و احتمال فروش ۳۵۰ میلیون واحد موبایل تا پایان سال ۲۰۱۶

بعد از عرضه 324.8 میلیون واحد موبایل هوشمند از طرف سامسونگ در سال گذشته میلادی، به گفته یکی از تحلیلگران وب سایت Digitimes سامسونگ طی سال جاری میلادی، 350 میلیون واحد موبایل به بازار عرضه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

بعد از عرضه 324.8 میلیون واحد موبایل هوشمند از طرف سامسونگ در سال گذشته میلادی، به گفته یکی از تحلیلگران وب سایت Digitimes سامسونگ طی سال جاری میلادی، 350 میلیون واحد موبایل به بازار عرضه خواهد کرد اگر سامسونگ بتواند به این هدف خود جامه عمل بپوشاند، با رشدی 7.8 درصد در ارائه محصولاتش به بازار طی سال 2016 مواجه خواهد شد که کره ای ها را کماکان در صدر جدول بزرگترین تولیدکنندگان موبایل های هوشمند نگه خواهد داشت.

سامسونگ طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی، 81.9 میلیون واحد موبایل به بازار عرضه کرد و این رقم با کاهشی 6 درصدی در سه ماهه دوم، به 77 میلیون واحد رسید. حال برای آنکه کره ای ها بتوانند به تعداد 350 میلیون واحدی مورد انتظار برسند، باید 191.1 میلیون موبایل را طی نیمه دوم 2016 به بازار عرضه کنند که می تواند اندکی چالش برانگیز باشد. با این همه، سه ماهه آخر سال، فصل تعطیلات و خریدهای پایان سال به حساب می آید و می تواند کمک بزرگی برای سامسونگ تلقی شود.

موبایل های پرچمدار گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، در کنار یکدیگر حدود 27 میلیون واحد از اسمارت فون های عرضه شده در نیمه نخست سال 2016 را تشکیل داده اند. برای آن که درکی واضح از میزان گسترش بازار موبایل های هوشمند طی سال های اخیر داشته باشید، باید بدانید که در سال 2010، سامسونگ امیدوار بود تا در تمام طول سال، 25 میلیون واحد از دیوایس هایش را بفروشد.

گذشته از این ها، مسلماً فبلت گلکسی نوت 7 هم کمک شایانی به سامسونگ در دستیابی به هدف مورد بحث خواهد کرد. این اسمارت فون مورد انتظار که قرار است در تاریخ 2 آگوست (12 مردادماه) طی رویداد Unpacked سامسونگ معرفی شود، به احتمال قریب به یقین، مشخصاتی چون نمایشگر سوپر امولد 5.8 اینچی با رزولوشن 1440x2560، چیپست اسنپدراگون 820 متشکل از پردازنده 4 هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 و حافظه رم 4 گیگابایتی را در خود جای خواهد داد.

از دیگر مشخصات دستگاه نیز می توان به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی (که پیش تر در گلکسی اس 7 به چشم خورده) و باتری 3500 میلی آمپری اشاره نمود. ناگفته نماند که اندروید 6.0 مارشملو به صورت پیش فرض روی نوت 7 نصب شده و دستگاه به دو اسکنر اثرانگشت و عنبیه چشم مجهز گشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی