ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و ال جی به استقبال تقاضای بالا برای تولید دوربین های دوگانه می روند

هرچند استفاده از دوربین دوگانه در تلفن های هوشمند ایده ی جدیدی نیست، اما به تازگی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و هر روز در محصولات بیشتری مشاهده می شود، روندی که انتظار ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۰:۳۰

هرچند استفاده از دوربین دوگانه در تلفن های هوشمند ایده ی جدیدی نیست، اما به تازگی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و هر روز در محصولات بیشتری مشاهده می شود، روندی که انتظار می رود در ماه های آینده سرعتش هرچه بیشتر شود.

بر اساس همین پیشبینی ها، اکنون گزارش می رسد دو شرکت LG Innotek و Samsung Electro-Mechanics در حال آماده سازی زیر ساخت های خود برای افزایش تیراژ تولید دوربین های دوگانه هستند.

ال جی G5 (بررسی دیجیاتو) دوربین دوگانه را مورد استفاده قرار داده و به تولید این قطعه برای آخرین پرچمدار خود مشغول است، اما پیشبینی می شود اپل نیز به زودی از آیفون 7 با دوربین دوگانه پرده بردارد و بر اساس گزارش ها، ال جی تولید سنسور برای این تلفن هوشمند را بر عهده خواهد داشت.

شرکت کره ای برای رسیدن به این هدف یک کارخانه ی جدید تولید ماژول دوربین در ویتنام تاسیس کرده تا قادر باشد میزان تولید خود را در نیمه ی دوم سال جاری میلادی به 31.2 میلیون قطعه برساند. این موضوع همچنین می تواند در افزایش درآمد این شرکت نیز موثر چرا که بر اساس شنیده ها میزان سود حاصله از تولید دوربین های دوگانه تا دو برابر از نمونه های معمولی بالاتر است.

از طرف دیگر خبر می رسد که سامسونگ نیز قصد دارد اوایل سال آینده ی میلادی پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی اس 8 را مجهز به دوربین دوگانه روانه ی بازار کند. البته این تنها دلیل شرکت کره ای برای آماده کردن زیر ساخت های تولید دوربین دوگانه نیست و انتظار می رود سامسونگ علاوه بر پرچمداران خود، تولید دوربین دوگانه برای سازندگان تلفن هوشمند در چین را نیز به عهده داشته باشد.

البته هنوز مشخص نیست که سامسونگ در تولید دوربین دوگانه برای آیفون 7 نیز همکاری داشته باشد، اما تحلیلگران پیشبینی می کنند که در هر صورت سال آینده، تولید دوربین های دوگانه حدود یک سوم از کل درآمد Samsung Electro-Mechanics را تشکیل دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • عماد
    عماد | ۶ مرداد ۱۳۹۵

    تا نتونن طراحی خوبی براش در نظر بگیرن؛ هیچ فایده ای نداره

    • سعید جوان
      سعید جوان | ۶ مرداد ۱۳۹۵

      آخه یکم فکر کن ببین چه ربطی به خبر داشت؟؟
      درضمن اتفاقا طراحیش خیلیم عالیه

مطالب پیشنهادی