ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوهای رسمی موبایل DTEK50 بلک بری [تماشا کنید]

اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما در جریان هستید که بلک بری امروز یک تلفن هوشمند اندرویدی جدید به نام DTEK50 را رونمایی کرد که در واقع همان موبایل آیدل 4 آلکاتل است با ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما در جریان هستید که بلک بری امروز یک تلفن هوشمند اندرویدی جدید به نام DTEK50 را رونمایی کرد که در واقع همان موبایل آیدل 4 آلکاتل است با برندی متفاوت.

البته دستگاه خصوصیات دیگری هم دارد که آن را از نسخه مشابهش متمایز می کند، مثلا یک دکمه فیزیکی در سمت راست بدنه که امکان دسترسی سریع کاربر به اپلیکیشن ها و برنامه های پرکاربرد را فراهم می کند و علاوه بر این امنیت بالای آن که به تعبیر شرکت سازنده اش، باعث شده دی-تک-فیف-تی لقب ایمن ترین موبایل اندرویدی دنیا را به خود اختصاص دهد.

این تلفن هوشمند یک کیبورد فیزیکی QWERTY هم دارد که همزمان با استفاده شما، عادات تایپ کردن تان را فرا می گیرد و در نتیجه تنها با یک اشاره انگشت می توانید کلمات پیشنهادی آن را به محتوای در حال تایپ خود اضافه نمایید. نکته دیگری که به جذابیت های این کیبورد اضافه می کند پشتیبانی اش از ژست های حرکتی است. با استفاده از ژست های حرکتی میتوانید اموری از قبیل بی صدا کردن، تعیین محتواهای خوانده شده یا نشده، پاکسازی و غیره را انجام دهید.

از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این موبایل می توان به بلک بری هاب اشاره نمود که کلیه تماس های تلفنی، ایمیل، اعلان های مربوط به رسانه های اجتماعی، هشدارهای مربوط به برنامه و پیامک هایتان را در یک بخش برایتان نشان میدهد.

قابلیت دیگر  Instant Action نام دارد که انجام فرایندهای زیر را برایتان ممکن می کند:

  • برقراری تماس های تلفنی
  • ارسال پیامک
  • ارسال ایمیل
  • پخش موسیقی
  • نوت برداری
  • ایجاد تسک جدید

به لطف قابلیت دیگر به نام Device Search هم می توانید دستگاه را برای یافتن محتوای مورد نظرتان اسکن نمایید. دکمه Convenience که پیشتر به آن اشاره کرده بودیم هم قادر است بعد از برنامه ریزی توسط شما، اپلیکیشن های پرکاربرد را برایتان نمایش دهد. در واقع اینکه دکمه یاد شده دقیقا چه کار کند، مساله ای است که کاملا به شما بستگی خواهد داشت.

قابلیت های کلی

اینترفیس موبایل

بلک بری هاب

تایپ و کیبورد

استفاده از اپلیکیشن DTEK by blackberry

امنیت

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی