ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت جدید تلویزیون های پرچمدار سامسونگ، دامنه داینامیک و وضوح رنگی را افزایش می دهد

سامسونگ برنامه دارد آپدیت فرمور جدیدی برای سری تلویزیون های SUHD خود که در سال 2016 به بازار آمده اند عرضه کند که با افزودن گزینه «HDR+» به تنظیمات، رنگ های روشن تر، رنگ مشکی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

سامسونگ برنامه دارد آپدیت فرمور جدیدی برای سری تلویزیون های SUHD خود که در سال 2016 به بازار آمده اند عرضه کند که با افزودن گزینه «HDR+» به تنظیمات، رنگ های روشن تر، رنگ مشکی عمیق تر و کنتراست بهبود یافته را با خود به ارمغان می آورد. این آپدیت جدید، نه تنها از محتویات ویدیویی با «دامنه داینامیک بالا» که توسط سرویس های چون نت فلیکس، آمازون و یوتوب ارائه می شوند سازگاری دارد، بلکه ویدیوهای معمولی با دامنه داینامیک معمولی را هم بهبود خواهد داد.

به گفته سامسونگ نتیجه این امر، آن خواهد بود که تصاویر شفافیت و وضوح بیشتری نسبت به سابق می یابند و افراد حرفه ای، کنترل بیشتری روی محتوای در حال پخش خواهند داشت. در مقام توضیح باید گفت که دامنه داینامیک بالا سبب خواهد شد تا جزییات بیشتری در سایه های تصویر دیده شود و گاموت رنگی گسترده تری در مقابل دیدگان مخاطب قرار گیرد.

s.aolcdn.com2

ناگفته نماند که تلویزیون های SUHD سامسونگ، از پنل های 10 بیتی بهره می برند و قادر به نمایش میلیون ها رنگ مختلف هستند که اگر منبع ویدیویی از آن رنگ ها پشتیبانی کند، به مراتب از تلویزیون های HD معمولی بیشتر است.

سامسونگ می گوید که قابلیت جدید مورد اشاره به لطف دامنه داینامیک بالا، «تصاویر پنهان موجود در بخش های تاریک محتویات قبلی را نمایان می کند» و در همین حال نرخ کنتراست در صحنه های روشن تر را افزایش می دهد تا جزییات بیشتری دیده شود. این آپدیت فرمور در ماه سپتامبر آتی در دسترس تمام دارندگان تلویزیون های SUHD سامسونگ که در سال 2016 عرضه شده اند قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Red_Devil_92
    Red_Devil_92 | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

    امروز یه تلویزیون سامسونگ خریدم ولی متوجه شدم که مدل های جدید هم توی راهه ! ?

  • سامان جعفری
    سامان جعفری | ۸ مرداد ۱۳۹۵

    تی وی فقط اسمارت های الجی ...

مطالب پیشنهادی