ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن HERE Maps به HERE WeGo تغییر نام داد

امسال سال بسیار شلوغ و پر فراز و نشیبی برای اعضای تیم HERE Maps بوده است. اگر به خاطر داشته باشید، اواخر تابستان 2015 حق امتیاز این اپلیکیشن توسط گروهی از خودروسازان آلمانی و با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

امسال سال بسیار شلوغ و پر فراز و نشیبی برای اعضای تیم HERE Maps بوده است. اگر به خاطر داشته باشید، اواخر تابستان 2015 حق امتیاز این اپلیکیشن توسط گروهی از خودروسازان آلمانی و با مبلغی بیش از 2.8 میلیارد دلار از نوکیا خریداری شد. پس از آن به طور پی در پی تغییراتی در رابط کاربری و امکانات آن صورت گرفت و تیم سازنده اش امکان اشتراک گذاری مسیر سفر را به آن اضافه کردند.

اما حالا نوبت به یک تغییر و تحول اساسی رسیده و آن هم چیزی نیست جز تولد مجدد اپ با اسم و قابلیت هایی جدید. HERE Maps از امروز با عنوان HERE WeGo شناخته می شود و علاوه بر تغییر نام، قابلیت های مسیریابی جدیدی را هم در آن شاهد هستیم.

طبق گفته توسعه دهندگان اپ، یک باکس جستجوی جدید به اپلیکیشن اضافه شده تا بتوان از طریق آن شیوه مسیریابی را بدون نیاز به فشردن دکمه Find a route تعیین نمود. به غیر از این طراحی صفحه مقایسه مسیرها هم در این بروزرسانی دچار تغییر و تحولی اساسی شده است.

HERE WeGo 1

اگر در شهری هستید که خدمات کرایه اتومبیل Car2Go در آن ارائه می شود، این موضوع در صفحه مقایسه مسیر اپلیکیشن به اطلاع شما خواهد رسید و می توانید از این طریق نزدیک ترین خودرو برای کرایه را نیز پیدا کنید.

در HERE WeGo می توانید اطلاعات مرتبط با خطوط تاکسی رانی را هم ببینید، و همچنین کرایه رسیدن به مقصد را هم تخمین بزنید. برای علاقه مندان به دوچرخه سواری نیز HERE WeGo حالا اطلاعات بیشتری در مورد مسیر (مثل ارتفاع محل) را به نمایش خواهد گذاشت.

با توجه به افزایش حجم اطلاعات به نمایش درآمده در این نسخه، تیم سازنده اپ برای هر چه خواناتر شدن مطالب تصمیم گرفته تا از یک تم روشن تر استفاده کند. این مورد و تغییرات دیگر در رابط کاربری اپلیکیشن را مطمئنا با نصب آن در تلفن های هوشمند خود متوجه می شوید. بسیاری از تغییراتی که ذکر شد قرار است تا به زودی به نسخه تحت وب این اپلیکیشن نقشه و مسیریابی هم بیایند.

HERE WeGo

HERE WeGo

سازنده: HERE Apps LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 75.6 / 37 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۷ شهریور ۱۳۹۵

    چرا نقشه های ایران رو حذف کردن؟ ?

  • meysam Yousofzade
    meysam Yousofzade | ۷ مرداد ۱۳۹۵

    هنوز تو ایران کار نمیکنه؟

مطالب پیشنهادی