ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در آیفون 7 احتمالا دکمه خازنی قابل کلیک را جایگزین دکمه فیزیکی هوم خواهد کرد

بر اساس ادعای بلاگ ژاپنی Macotakara، اپل در حال جایگزینی دکمه هوم تاچ آی دی با یک دکمه خازنی در آیفون 7 است. این تغییر به کاربر اجازه می دهد تا حین فشردن دکمه، میزان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

بر اساس ادعای بلاگ ژاپنی Macotakara، اپل در حال جایگزینی دکمه هوم تاچ آی دی با یک دکمه خازنی در آیفون 7 است. این تغییر به کاربر اجازه می دهد تا حین فشردن دکمه، میزان فشار را کنترل کند، همانند ترک پد روی مک بوک های اپل.

برای انجام این کار، یک سری آهنربای الکتریکی در ناحیه دکمه هوم قرار گرفته که چنین حساسیتی را نسبت به فشار از خود نشان می دهند. این دست از شایعات بسیار مشابه اخباری هستند که می گفت اپل در آیفون 2017، دکمه هوم را به بخشی از نمایشگر تبدیل می کند.

قطعا، بخش قابل توجهی از نمایشگر برای داشتن این ویژگی دستخوش تغییر می شود و علی رغم داشتن آهنرباهای الکتریکی در زیر خود، باید به سنسور اثر انگشت نیز مجهز شود. تاچ آی دی باید دقیقا زیر نمایشگر کار گذاشته شود. با این رویکرد، اپل احتمالا بتواند آیفونی بدون حاشیه ارائه کند.

این بلاگ ژاپنی همچنین شایعات مربوط به رنگ Space Black را هم تایید کرده. آیفون 7 و آیفون 7 پلاس احتمالا در تاریخ 12 سپتامبر برابر با 22 شهریور ماه معرفی شده و چهار روز بعد به بازار عرضه می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۷ مرداد ۱۳۹۵

    اپل جان مادرت یه آیفون خوب بساز

مطالب پیشنهادی