ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مهلت دریافت رایگان ویندوز 10 فردا به پایان می رسد

29 جولای سال گذشته بود که مایکروسافت سیستم عامل ویندوز 10 را عرضه کرد و به کاربران گفت یک سال فرصت دارند تا  ویندوز 7 یا 8.1 خود را به صورت رایگان به ویندوز 10 ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

29 جولای سال گذشته بود که مایکروسافت سیستم عامل ویندوز 10 را عرضه کرد و به کاربران گفت یک سال فرصت دارند تا  ویندوز 7 یا 8.1 خود را به صورت رایگان به ویندوز 10 ارتقا دهند. اما این مهلت یک ساله حالا به لحظات پایانی خود نزدیک شده و دیگر تنها یک روز فرصت باقی است تا در صورت استفاده از ویندوز 7 یا 8.1، ویندوز 10 را به صورت رایگان دریافت کنید.

بعد از پایان روز 29 جولای یا همان فردا، مایکروسافت سیستم عامل ویندوز 10 خود را به قیمت 119 دلار به فروش خواهند رساند و دیگر امکان دریافت رایگان آن وجود ندارد. باید افزود که در صورت دریافت نسخه رایگان ویندوز 10، همچنان می توانید آپدیت سالانه مایکروسافت (که از دوم آگوست یا 12 مرداد ماه در دسترس قرار می گیرد) را دریافت نمایید.

در صورتی که تمایل دارید پیش از اتمام مهلت معین، ویندوز 10 را به صورت رایگان دریافت کنید، می توانید روند ارتقای سیستم عامل را از طریق راهنمای مایکروسافت به انجام رسانید و فراموش نکنید که پیش از انجام هرکاری، نسخه ای پشتیبان از تمام اطلاعات مهم تان تهیه نمایید. در صورتی که هنوز نسبت به دانلود رایگان ویندوز 10 اطمینان ندارید، می توانید بررسی ویژه دیجیاتو از آخرین سیستم عامل اهالی ردموند را از طریق این لینک مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • pooria_mania
    pooria_mania | ۹ مرداد ۱۳۹۵

    سلام دوستان...بدون هیچ اغراقی خیلی خوب شده ویندوز 10 نسبت به ویندوزهای قبلی...من حدود یک سال دارم استفاده میکنم و هیچ مشکلی نداشتم...خودم به شخصه ساید بالای 10 تا ویندوز 10 واسه آشناهام نصب کردم همشونم راضین...توصیه میکنم آپگرید کنید ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی