ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر واضح از نوت 7 که امتیاز آن در تست های آنتوتو و Geekbench را نمایش می دهد

به تازگی تصاویری از گلکسی نوت 7 سامسونگ منتشر شده که می توان آنها را اولین تصاویر فبلت جدید کره ای ها در حالی که نمایشگرش فعال است نامید. در این تصاویر، کنار نوت 7 ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

به تازگی تصاویری از گلکسی نوت 7 سامسونگ منتشر شده که می توان آنها را اولین تصاویر فبلت جدید کره ای ها در حالی که نمایشگرش فعال است نامید. در این تصاویر، کنار نوت 7 سامسونگ، گلکسی اس 7 و اس 7 اج نیز به چشم می خورند و روی نمایشگر تمام اسمارت فون های مورد اشاره، امتیاز آنها در بنچمارک های مختلف به چشم می خورد که قدرت سخت افزاری آنها را با نوت 7 مقایسه می کند.

همان طور که می توان در تصاویر دید، نوت 7 (که اولین موبایل در سمت راست است) نمرات بسیار خوبی در تست های بنچمارک آنتوتو و Geekbench دریافت نموده و توانسته در تست چند هسته ای، به راحتی اس 7 و اس 7 اج را کنار بزند. این مسئله سبب شده تا به شایعات استفاده از Exynos 8893 ارتقایافته یا اسنپدراگون 821 در فبلت نوت 7 که فرکانس پردازشی بسیاری بالاتری از چیپ خانواده اس 7 دارند دامن زده شود.

Note-7-first-from-the-right-benchmarked-display-compared-to-Galaxy-S7-edge.jpg

اگرچه نمره تست Geekbench نوت 7 به مراتب از سایر موبایل ها بیشتر است اما در تست آنتوتو، امتیازی مشابه با پرچمداران پیشین سامسونگ به چشم می خورد. البته این مسئله را می توان ناشی از بررسی عملکرد فاکتورهای دیگری چون سرعت پردازشی یا سرعت خواندن و نوشتن حافظه در تست آنتوتو دانست که در نهایت با نمره ای واحد به نمایش در می آیند.

در یکی از تصاویر، نمایشگر سوپر امولد نوت 7 بسیار روشن تر از دیگر اسمارت فون ها است و وضوح بیشتری به نمایش می گذارد، با این حال در تصویر دیگر به نظر می رسد که قابلیت کاهش نور خودکار نمایشگر فعال باشد. در هر صورت دو تصویر جدید اگرچه ما را به خوبی با قدرت سخت افزاری گلکسی نوت 7 آشنا می سازند اما برای دریافت اطلاعات تکمیلی باید تا رویداد Unpacked سامسونگ در دوم آگوست (یا 12 مرداد ماه) منتظر باقی ماند.

Note-7-first-from-the-right-benchmarked-display-compared-to-Galaxy-S7-edge.jpg1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی