ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لیست عناوین رایگان ماه آگوست دو سرویس پلی استیشن پلاس و اکس باکس لایو گلد مشخص شد

همچون روند معمول ماه های گذشته، شرکت های مایکروسافت و سونی از لیست عناوین رایگان ماه آینده میلادی سرویس های اکس باکس لایو گلد و پلی استیشن پلاس پرده برداری کرده اند و مشترکین این ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

همچون روند معمول ماه های گذشته، شرکت های مایکروسافت و سونی از لیست عناوین رایگان ماه آینده میلادی سرویس های اکس باکس لایو گلد و پلی استیشن پلاس پرده برداری کرده اند و مشترکین این دو سامانه قادر خواهند بود از ابتدای آگوست طبق جداول زمان بندی مشخص شده بازی هایی را به صورت کاملا رایگان دانلود کرده و تجربه نمایند.

مایکروسافت با هدف جذب مخاطب بیشتر سرویس بازی های رایگان با گلد را راه اندازی کرد و سونی نیز به تبع آن دست به حرکتی مشابه زد و هر ماه عناوین متعدد و بعضا کوچک و بزرگی را ارایه می کنند. این بار ترکیبی از بازی های بزرگ و کوچک در لیست سونی و مایکروسافت قرار گرفته و به نسبت کنسول نسل هشتم یا هفتمی تان می توانید تجربه های متفاوتی داشته باشید.

سرویس اکس باکس لایو گلد در ماه آگوست دو عنوان Warrior Orochi 3 و WWE 2K16 را در اختیار کاربران کنسول اکس باکس وان قرار خواهد داد که با حجم های سنگین خود به نسبت بازی هایی با میانگین امتیاز متوسط رو به بالا محسوب می شوند. هرچند بدون شک ماه آگوست برای علاقه مندان به سبک های مبارزه ای و کشتی کج به یاد ماندنی خواهد بود که البته سلیقه محدودی را شامل می شود.

صاحبان کنسول نسل هفتمی اکس باکس 360 از سبد کالای رایگان پربار تری برخوردار خواهند بود و با تجربه دو عنوان Splenuky و Beyond Good and Evil HD می توانند از سرگرمی های مفرح و جذاب، هرچند کم حجم و ساده ی آنها لذت ببرند. فراموش نکنیم که این عناوین از طریق سیستم Backward Compatibility روی اکس باکس وان نیز قابل بازی هستند. طبق جدول مشخص مایکروسافت، عناوین ذکر شده برای هر دو نسل، به ترتیب در تاریخ های 1 آگوست و 16 آگوست به مدت یک ماه رایگان خواهد بود.

اما سونی نیز با معرفی دو عنوان برای نسل هشتم و دو عنوان متفاوت برای نسل هفتم بازی های مفرح و ترکیبی جذاب را در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار خواهد داد. اولین بازی معرفی شده برای کنسول پلی استیشن 4، Tricky Towers نام دارد که یک عنوان مستقل جدید بوده و در تاریخ 2 آگوست کنسول سونی منتشر شده و در ماه اول رایگان خواهد بود. همچنین بازی نسبتا جدید Rebel Galaxy که میانگین نمرات متوسطی از منتقدین کسب کرده برای پلاس رایگان خواهد بود.

اما کاربران نسل قبلی کنسول سونی پلی استیشن 3 نیز فراموش نشده اند و دو عنوان Yakuza 5 و Retro/Grade را می توانند به صورت رایگان تجربه کنند. بازی یاکوزا یکی از عناوین نسبتا موفق و محبوب نسل هفتم محسوب می شود اما عنوان دوم از بازی های قدیمی است که چندان مورد توجه قرار نگرفت و شاید این ماه از بخت بهتری برخوردار باشد. کاربران سرویس پلی استیشن پلاس تا پایان ماه آگوست امکان تجربه رایگان بازی های ذکر شده را دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی