ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کمپانی BLU از موبایل 99 دلاری Studio Touch مجهز به اسکنر اثرانگشت رونمایی کرد

کمپانی BLU Products به تازگی از اسمارت فونی ارزان قیمت و 99 دلاری رونمایی نموده که ضمن پشتیبانی از ارتباط مخابراتی 4G LTE به یک اسکنر اثر انگشت مجهز است. برای آن دسته از خوانندگان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

کمپانی BLU Products به تازگی از اسمارت فونی ارزان قیمت و 99 دلاری رونمایی نموده که ضمن پشتیبانی از ارتباط مخابراتی 4G LTE به یک اسکنر اثر انگشت مجهز است. برای آن دسته از خوانندگان ناآشنا باید گفت که کمپانی BLU شهرت زیادی در عرضه موبایل هایی با برچسب قیمت رقابتی دارد و دائماً در تلاش است تا امکان اسمارت فون های میان رده و پرچمدار را در قالب موبایلی اقتصادی به دست مخاطبان برساند.

اسمارت فون Studio Touch به نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن HD و نرخ روشنایی 420 نیت مجهز است که سبب می شود تصویری واضح هنگام کار با دستگاه در مقابل نور مستقیم خورشید در اختیار کاربر قرار گیرد. از دیگر مشخصات سخت افزاری Studio Touch هم می توان به پردازنده 4 هسته ای مدیاتک 6735، پردازنده گرافیکی Mali-T720، یک گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

BLU-Studio-Touch-2

با این حال کمپانی BLU گفته که نسخه ارتقایافته Studio Touch هم در ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد که حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی را با خود برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد. ناگفته نماند که هردو مدل از کارت های مایکرو SD تا سقف 64 گیگابایت هم پشتیبانی می کنند.

گذشته از 4G LTE، موبایل Studio Touch از Wi-Fi 802.11b/g/n، بلوتوث 4.0 و اندروید 6.0 مارشملو هم پشتیبانی می کند. آن دسته از دوست داران عکاسی هم می توانند خوشحال باشند که تنها با پرداخت 100 دلار، به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهای Full HD و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دسترسی خواهند یافت.

اسکنر اثر انگشت دستگاه، در بخش پایینی آن قرار گرفته و باطری 2500 میلی آمپر ساعتی Studio Touch هم سبب می شود تا دیوایس مورد اشاره، مخاطب را به راحتی در یک روز پرمشغله همراهی کند. در نهایت باید اشاره کرد که Studio Touch در دو رنگ خاکستری و طلایی عرضه خواهد و مدل های مختلف آن، 99 و 109.99 دلار قیمت گذاری شده اند.

BLU-Studio-Touch-7 BLU-Studio-Touch-6 BLU-Studio-Touch-5 BLU-Studio-Touch-4 BLU-Studio-Touch-3

BLU
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حامد صانعی
    حامد صانعی | ۸ مرداد ۱۳۹۵

    هرکی از ننش قهر میکنه میره حسگر اثر انگشت رو گوشیاش میزاره

  • Erfan mg
    Erfan mg | ۸ مرداد ۱۳۹۵

    GLX از اینا یاد بگیر

مطالب پیشنهادی