ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی ال جی از سه ماهه دوم سال 2016؛ اسمارت فون جدید خانواده V در راه است

کمپانی ال جی امروز گزارش مالی خود از سه ماهه دوم سال 2016 میلادی (یعنی از ماه آوریل تا ژوئن) را منتشر کرده و همانطور که انتظار می رفت، کره ای ها در مجموع عملکردی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

کمپانی ال جی امروز گزارش مالی خود از سه ماهه دوم سال 2016 میلادی (یعنی از ماه آوریل تا ژوئن) را منتشر کرده و همانطور که انتظار می رفت، کره ای ها در مجموع عملکردی بسیار خوب از خود به جای گذاشته اند. ال جی توانسته طی بازه زمانی مورد اشاره، به سود عملیاتی 503.1 میلیون دلاری دست پیدا کند که تقریباً 140 درصد از سود عملیاتی سه ماهه دوم سال گذشته میلادی بیشتر است.

اگرچه ال جی در بخش لوازم خانگی، دستگاه های تهویه هوا و سرگرمی های خانگی، عملکردی عالی از خود به جای گذاشته و تمام این واحدها به سوددهی مناسبی در سه ماهه دوم 2016 رسیده اند، اما این شرایط چندان برای واحد موبایل صادق نیست و کره ای ها هنوز درگیر برخی مشکلات هستند.

طی سه ماهه دوم 2016، واخد ارتباطات موبایل ال جی، 13.9 میلیون واحد اسمارت فون به فروش رسانده است که حاکی از رشدی 3 درصدی نسبت به سه ماهه اول 2016 است. با این حال، ال جی خبر از ضرر عملیاتی 132.1 میلیون دلاری داده است که می توان آن را نسئت گرفته از فروش ضعیف موبایل G5 قلمداد کرد.

با این همه، کمپانی مورد اشاره باور دارد که در آینده، شرایط رو به بهبود خواهد رفت و در همین راستا، تایید کرده که اسمارت فون جدید خانواده V، طی سه ماهه جاری به بازار خواهد آمد. چندی پیش بود که شنیدیم بعد از عرضه LG V10، عضوی جدید از خانواده V در ماه سپتامبر به بازار خواهد آمد و حالا با تایید رسمی ال جی، به نظر می رسد این شایعه حقیقت داشته است.

گفته می شود که این موبایل جدید، احتمالاً LG V20 یا LG V11 نام خواهد گرفت و ممکن است در انحصار اپراتور مخابراتی ورایزن باشد. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره این اسمارت فون جدید در دست نیست اما می توان انتظار داشت که کمابیش شباهتی به LG V10 داشته باشد اما در عوض، از یک نمایشگر Quad HD بهره ببرد. در هر صورت برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره موبایل جدید سری V، باید منتظر انتشار گزارش های مختلف یا بیانیه های ال جی ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی