ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

موبایل «گلکسی فولدر 2» سامسونگ تاییدیه TENAA را دریافت کرد

موبایل گلکسی فولدر 2 که مدل جدید خانواده گلکسی فولدر به حساب می آید، اخیرا تاییدیه وب سایت چینی TENAA را دریافت کرده است. حدود یک ماه پیش بود که موبایل مورد اشاره تست بنچمارک ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

موبایل گلکسی فولدر 2 که مدل جدید خانواده گلکسی فولدر به حساب می آید، اخیرا تاییدیه وب سایت چینی TENAA را دریافت کرده است. حدود یک ماه پیش بود که موبایل مورد اشاره تست بنچمارک GFXBench را پشت سر گذاشت و معین شد که مشخصات سخت افزاری آن تا حد قابل توجهی نسبت به گلکسی فولدر ابتدایی ارتقا یافته است.

موبایل تاشوی گلکسی فولدر 2، به نمایشگری 3.8 اینچی با رزولوشن 480x800 مجهز است و زیر بدنه آن چیپست اسنپدراگون 425، متشکل از پردازنده 4 هسته ای با فرکانس پردازشی 1.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 308، به چشم می خورد. دیوایس مورد بحث همچنین از حافظه رم 2 گیگابایتی به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که می توان آن را تا 200 گیگابایت به کمک کارت های مایکرو SD افزایش داد.

از دیگر مشخصات گلکسی فولدر 2 می توان به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 2000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد و ضمناً ناگفته نماند که موبایل جدید کره ای ها از دو سیم کارت به صورت همزمان نیز پشتیبانی به عمل می آورد.

موبایل گلکسی فولدر 2 سامسونگ با رنگ طلایی به دست مشتریان خواهد رسید و انتظار می رود که محدوده قیمتی مشابه مدل پیشین خانواده فولدر داشته باشد؛ در این صورت، احتمالاً برای خرید آن باید مبلغ 250 دلار را بپردازید.

The-Samsung-Galaxy-Folder-2-is-certified-by-TENAA.jpg copy The-Samsung-Galaxy-Folder-2-is-certified-by-TENAA.jpg2 copy The-Samsung-Galaxy-Folder-2-is-certified-by-TENAA.jpg3 copy The-Samsung-Galaxy-Folder-2-is-certified-by-TENAA.jpg4 copy

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • farsam
    farsam | ۸ مرداد ۱۳۹۵

    system amelesh androide? ya system nadare

مطالب پیشنهادی