ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری که هدست Gear VR جدید سامسونگ را نمایش می دهد

روز گذشته تصویری جدید در فضای مجازی انتشار یافت که ظاهراً هدست واقعیت مجازی جدید سامسونگ را نمایش می دهد؛ هدستی که بنابر شایعات، به همراه گلکسی نوت 7 معرفی و عرضه خواهد شد. اوایل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

روز گذشته تصویری جدید در فضای مجازی انتشار یافت که ظاهراً هدست واقعیت مجازی جدید سامسونگ را نمایش می دهد؛ هدستی که بنابر شایعات، به همراه گلکسی نوت 7 معرفی و عرضه خواهد شد. اوایل ماه جاری میلادی بود که برای نخستین بار خبرهایی درباره نسل جدید Gear VR به گوش رسید و این دیوایس حتی در وب سایت هندی Zauba نیز رویت شد.

در حال حاضر گفته می شود که Gear VR بعدی، مدل ارتقایافته هدست واقعیت مجازی فعلی خواهد بود که از USB C هم پشتیبانی می کند؛ بنابراین خریداران فبلت گلکسی نوت 7 هم قادر به تجربه محتویات مخصوص تکنولوژی مورد اشاره روی هدست جدید خواهند بود. با توجه به اینکه هدست Gear VR فعلی تنها از مایکرو USB پشتیبانی می کند و البته فروش این هدست ها بسیار مناسب بوده، چندان دور از ذهن نیست که سامسونگ مدلی جدید از آن را به همراه نوت 7 در رویداد Unpacked امسال معرفی نماید.

اگر بخواهیم به تصویری که اخیراً انتشار یافته استناد کنیم، Gear VR جدید حداقل از منظر ظاهری تفاوت چندانی با مدل های قبلی خود نخواهد داشت و دلیلی هم وجود ندارد که سامسونگ به جز افزودن پورت USB 3، تغییراتی گسترده در مشخصات سخت افزاری آن پدید آورد. با این حال، امکان دارد که سامسونگ تغییراتی جزئی در طراحی Gear VR اعمال کند و شکل و شمایل آن را اندکی به آنچه از یک دستگاه نسل جدید انتظار می رود شبیه تر سازد.

در حالی که هدست Gear VR فعلی با گلکسی نوت 7 سازگاری ندارد، شایعات از آن حکایت دارند که Gear VR جدید، از پرچمداران پیشین هم پشتیبانی می کند و دارندگان موبایل های قدیمی تر سری اس و نوت، می توانند با تهیه آن، از تمام قابلیت های ممکن بهره مند شوند. ناگفته نماند که هنوز هیچ گزارشی درباره مشخصات سخت افزاری یا قیمت Gear VR جدید منتشر نشده اما می توان انتظار داشت که با همان قیمت قبلی، یعنی 100 دلار به دست مشتریان برسد.

New-Gear-VR-PR

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی