ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Motion؛ اپلیکیشنی برای ساخت ویدئوهای جذاب استاپ موشن

این اولین باری نیست که در دیجیاتو اپلیکیشنی برای ساخت ویدئوهای استاپ موشن (یا در اصطلاح فارسی زنده نگاری) به شما معرفی می کنیم. اگر خاطرتان باشد، سال گذشته Stop Motion Studio را برای این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

این اولین باری نیست که در دیجیاتو اپلیکیشنی برای ساخت ویدئوهای استاپ موشن (یا در اصطلاح فارسی زنده نگاری) به شما معرفی می کنیم. اگر خاطرتان باشد، سال گذشته Stop Motion Studio را برای این کار به شما معرفی نموده و شما را با ویژگی ها و پتانسیل های این سبک فیلمسازی منحصر به فرد آشنا کردیم.

انیمیشن عروس مرده تیم برتون را دیده اید؟ این کارتون و بسیاری از آثار انیمیشنی به یادماندنی تاریخ با استفاده از تکنیک استاپ موشن طراحی شده اند؛ سبکی از فیلمسازی که در آن خالق اثر سوژه ها را با دست خودش جابجا می کند، اما نتیجه کار به گونه ای است که انگار سوژه ها خودشان در حال حرکت هستند. اگر به این سبک فیلمسازی علاقه مند هستید، اپلیکیشن جدید Motion ساده ترین راه برای ساخت ویدئوهای استاپ موشن را پیش پایتان می گذارد.

Motion App

برای آنکه یک ویدئوی استاپ موشن خوب بسازید، چندین شرط هست که باید رعایت کنید. اولا دوربین در ویدئوهای این چنینی همیشه ثابت است و این سوژه ها هستند که باید حرکت داده شوند. بنابراین پیش از آنکه کار ثبت فریم ها با Motion را آغاز کنید، اول باید یک کادر ثابت در نظر بگیرید. سپس باید سوژه ها را در صفحه قرار داده و هر حرکتی که به آن ها می دهید را در قالب یک فریم به ثبت برسانید.

Motion خوشبختانه هیچ محدودیتی در ثبت فریم ها برایتان نگذاشته، بنابراین با استفاده از این قابلیت می توانید هر تعداد فریم که می خواهید را گرفته و در نتیجه حرکات ظریف تر و روان تری از سوژه هایتان را به نمایش بیننده اثر بگذارید. حتی تعیین نرخ فریم ویدئوها هم به دست خودتان سپرده شده؛ با Motion می توانید خروجی هایی با نرخ فریم 1 تا 50 فریم بر ثانیه بسازید.

البته ساختن فیلم های استاپ موشن تنها قابلیت این اپلیکیشن نیست. در Motion با تنظیم زمان فریم ها می توان ویدئوهای تایم لپس هم تهیه کرد که خروجی هایش کیفیت نسبتا خوبی هم دارند. این اپلیکیشن رایگان است و خوشبختانه هیچ گونه تبلیغاتی در محیطش نمی بینید. هر چند که پای اپلیکیشن به طور محسوسی در زمینه امکانات ویرایشی لنگ می زند و ابدا در آن خبری از گزینه هایی برای تنظیم نور و رنگ و کادر و مسائل دیگر نیست.

اما اگر می خواهید با بیشترین سرعت و کمترین دردسر ویدئوهای استاپ موشن بسازید، شک نکنید که Motion برای شما بهترین وسیله خواهد بود. این اپلیکیشن را می توانید به رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

Motion - Stop Motion Camera

Motion - Stop Motion Camera

سازنده: Feras Alnatsheh قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 16 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امینnew
    امینnew | ۹ مرداد ۱۳۹۵

    دوستان اگر به این اپ علاقه مند بودید میتونید از ايران اپس دانلود کنید. باتشکر

مطالب پیشنهادی