ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حضور گلکسی On5 مدل ۲۰۱۶ در اسناد رگولاتوری آمریکا

اوایل ماه جاری میلادی بود که برای اولین بار نسل تازه موبایل میان رده گلکسی On5 سامسونگ در پایگاه داده بنچمارک Geekbench رویت شد. حالا به نظر می رسد که فاصله خیلی زیادی تا رونمایی از این محصول ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

اوایل ماه جاری میلادی بود که برای اولین بار نسل تازه موبایل میان رده گلکسی On5 سامسونگ در پایگاه داده بنچمارک Geekbench رویت شد. حالا به نظر می رسد که فاصله خیلی زیادی تا رونمایی از این محصول نداریم، چرا که حالا این موبایل مجوزهای لازم از رگولاتوری آمریکا (FCC) را برای ورود به بازار این کشور دریافت کرده است.

بر اساس شنیده های قبلی، می دانستیم که این تلفن هوشمند ارزان قیمت از یک نمایشگر ۵ اینچ و دو گیگابایت رم بهره می برد. شماره مدل نسل قبل این موبایل SM-G5500 بود و نسخه ۲۰۱۶ آن با شماره مدل SM-G5700 روانه بازار می شود. نسل قبلی در ماه اکتبر سال قبل رونمایی شد، پس بعید نیست که انتظار عرضه مدل جدید را در اکتبر امسال (مهرماه) داشته باشیم.

بر خلاف رگولاتوری کشور چین، در اسناد FCC اطلاعات خاصی درباره ویژگی های سخت افزاری محصولات درج نمی شود، بنابراین جز شماره مدل، نکته دیگری را در خصوص نسخه امسال گلکسی On5 سامسونگ در اختیار قرار نمی دهند.

Samsung-Galaxy-On5-2016-is-certified-by-the-FCC.jpg The-handset-will-use-the-FCCs-E-label.jpg

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی