ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فضای محیطی مورد نیاز برای تجربه پلی استیشن VR مشخص شد

تنها چند ماه تا عرضه پلی استیشن VR باقی مانده است. تحلیل گران پیشبینی کرده اند حضور نام پلی استیشن پشت این محصول موجب خواهد شد تا بازیکن ها، بیشتر از هدست سونی پشتیبانی کنند. ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

تنها چند ماه تا عرضه پلی استیشن VR باقی مانده است. تحلیل گران پیشبینی کرده اند حضور نام پلی استیشن پشت این محصول موجب خواهد شد تا بازیکن ها، بیشتر از هدست سونی پشتیبانی کنند. جدا از این که چند وقت پیش هم مدیریت فروشگاه گیم استاپ اعلام کرده بود پلی استیشن VR بهترین بازی های زمان انتشار را بین هدست های واقعیت مجازی دارد.

اکنون اطلاعات جدیدی از ساخته سونی به دست رسیده که نشان می دهد بازیکن ها برای تجربه هدست پلی استیشن باید حدودا بیش از 60 سانتیمتر با دوربین کنسول نسل هشتمی ژاپنی ها فاصله داشته باشند. این جزییات بر اساس یک راهنمای کاربر که وب سایت پلی استیشن آسیا منتشر شده، در دسترس قرار گرفته اند.

همچنین کاربرها می توانند پیش از خرید پلی استیشن VR، این محصول را تجربه نمایند تا بهتر تصمیم بگیرند: «هدست واقعیت مجازی سونی از تکنولوژی سه بعدی استفاده می کند. با توجه به تفاوت هایی که تماشای یک محیط سه بعدی با استفاده از هدست دارد، لطفا پیش از خرید این محصول، آن را در فروشگاه یا رویدادها امتحان کنید.»

Playstation VR
سونی پیشنهاد کرده تا هنگام استفاده از هدست، بنشینید.

کسانی که عینک دارند هم می توانند از هدست استفاده کنند ولی تفاوت هایی وجود خواهد داشت. همچنین هدست از سه مد گوناگون پشتیبانی می کند: Social Screen ،Mirroring Mode و Separate Mode. بسته به فعالیت کاربر، او باید یکی از آن ها را انتخاب نماید. Social Screen این امکان را به بازیکن می دهد تا با خانواده یا دوستان خود به تجربه بازی بپردازد.

به واسطه Mirroring Mode، تلویزیون همان تصویری که هدست نشان می دهد را به نمایش می گذارد. با Separate Mode می توانید یک تجربه چند نفره داشته باشید؛ یکی با هدست و دیگری با تلوزیون. این راهنما دو اطلاعات مهم دیگر هم داشت. یکی این که کودکان زیر 12 سال قابلیت تجربه پلی استیشن VR را ندارند.

دومین نکته به حضور بخش Cinematic Mode باز می گردد که بازیکن ها با آن می توانند بازی های پلی استیشن 4، ویدیوها یا محتوای دیگر را روی صفحه ای بزرگ که در یک فضای مجازی ساخته می شود، ببینند؛ تا 226 اینچ از فاصله 2.5 متری! پلی استیشن VR سیزدهم اکتبر سال جاری [22 مهر] با قیمت 399 دلار عرضه خواهد گشت. دیروز هم انتشار ورژن واقعیت مجازی درایوکلاب به عنوان لانچ تایتل این هدست تایید شد.

PS VR

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • m.gh
    m.gh | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵

    حتما این محصول را میخرم.

  • ناصر
    ناصر | ۹ مرداد ۱۳۹۵

    خیلی عالیه افرین سونی قیمتشم خیلی مناسبه

مطالب پیشنهادی