ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هایپرلوپ وان روند تولید قطعات اولین نمونه آزمایشی خود را آغاز کرد

کمپانی هایپرلوپ وان در حالی که تنها دو هفته از تشکیل شکایت نامه ای توسط یکی از موسسین آن می گذرد، مشغول جشن گرفتن تاسیس «اولین کارخانه هایپرلوپ جهان» به نام Metalworks است و روند ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

کمپانی هایپرلوپ وان در حالی که تنها دو هفته از تشکیل شکایت نامه ای توسط یکی از موسسین آن می گذرد، مشغول جشن گرفتن تاسیس «اولین کارخانه هایپرلوپ جهان» به نام Metalworks است و روند تولید قطعات اولین نمونه آزمایشی خود را شروع کرده.

در این پرونده قضایی، لحن بسیار تندی علیه کمپانی هایپرلوپ وان و تیم مدیریت آن به کار گرفته شده بود و چندی بعد، هایپرلوپ وان نیز با تشکیل پرونده ای با همان لحن شدید، پاسخ یکی از موسسین خود را داد. کمپانی مذکور می گوید که با این وجود، دلیلی نمی بیند که روی پرونده قضایی مورد اشاره تمرکز کند و ترجیح می دهد که روی تولید هایپرلوپ انقلابی خود متمرکز باشد.

اما گذشته از شکایات اخیر از شیوه مدیریتی هایپرلوپ وان، به نظر می رسد این کمپانی، تنها سازمان فعال در زمینه ساخت هایپرلوپ به شمار می رود که به موفقیت های جالبی دست یافته که دلیل آن را چیزی جز دستیابی به سرمایه کلان و تلاش برای تولید اولین نسخه آزمایشی هایپرلوپ نمی توان دانست.

index

بد نیست بدانید که در کارخانه Metalworks، از دستگاه های بسیار جالبی استفاده می شود که از جمله آنها می توان به ماشین Flow اشاره کرد. این دستگاه به کمک فشار قوی آب، قادر به برش هر طرحی با سرعت 36 متر بر دقیقه است و می تواند در تولید قطعات مختلف هایپرلوپ به کمپانی سازنده یاری برساند.

هایپرلوپ وان چندی پیش گزارشی منتشر کرد و مدعی شد که به مدد تکنولوژی این کمپانی، می توان مسیر هلسینکی تا استکهلم را در کمتر از 30 دقیقه پیمود. کمپانی مورد اشاره همچنین گفته است که تولید زیرساخت های هایپرلوپ، هزینه ای معادل نصف هزینه های ساخت ریلی برای قطارهای پرسرعت خواهد داشت. ناگفته نماند که هایپرلوپ در حالی خبر از تولید قطعا نسخه آزمایشی خود داده که تسلا هم روز گذشته، از گیگافکتوری خود رونمایی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی