ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندر جدیدی از Oppo F1 منتشر شد؛ موبایل هوشمندی مجهز به دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی

همان طور که احتمالاً از پیش می دانید، کمپانی Oppo قرار است در تاریخ سوم آگوست (یا 12 مرداد ماه) از اسمارت فون جدید خود به نام Oppo F1 طی مراسمی رونمایی کند که اخیراً ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

همان طور که احتمالاً از پیش می دانید، کمپانی Oppo قرار است در تاریخ سوم آگوست (یا 12 مرداد ماه) از اسمارت فون جدید خود به نام Oppo F1 طی مراسمی رونمایی کند که اخیراً رندر جدیدی از آن منتشر شده و ما را به شکل و شمایل کلی اش آشنا می سازد. این اسمارت فون جدید Oppo، تفاوت بزرگی با سایر همتایان خود دارد و آن چیزی نیست جز دوربین سلفی و دوربین اصلی اش  که هر دو به یک سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز شده اند و عاشقان عکس برداری را حسابی راضی می کنند.

Oppo F1 مشخصاً به گونه ای طراحی شده تا برای گرفتن تصاویر سلفی مناسب باشد. این دیوایس از نرم افزارهای ارتقای کیفیت تصویر مانند Beautify و چند فیلتر رنگی دیگر استفاده می کند و وقتی مشغول گرفتن تصویر سلفی در شرایط کم نور باشید، نمایشگر در قالب فلاش عمل خواهد کرد. اسکنر اثرانگشت Oppo F1 هم می تواند قفل دستگاه را در 0.22 ثانیه باز کند و ضمناً دستگاه به یک باتری 3075 میلی آمپر ساعتی هم تجهیز گشته است.

در حال حاضر انتظار می رود که نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 720p موبایل Oppo F1، به کمک گوریلا گلس 4 محافظت شود. از دیگر مشخصات دستگاه هم می توان به 3 گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی 32 گیگابایتی به همراه پشتیبانی ا:.8( کارت های مایکرو SD اشاره نمود. ضمناً دستگاه مورد اشاره به صورت همزمان از دو سیم کارت و قابلیت OTG نیز پشتیبانی می کند.

در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت و ابعاد دستگاه مورد بحث در دسترس نیست و به همین جهت باید تا روز چهارشنبه و معرفی رسمی موبایل در رویداد Oppo منتظر ماند. در ادامه، رندر منتشر شده از Oppo F1 قابل مشاهده است.

16mp copy1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی