ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Notifly؛ سریع ترین راه برای پاسخ دادن به پیام ها در شبکه های اجتماعی

پاسخ به پیام های پی در پی دوستان در شبکه های اجتماعی، حقیقتا معضل بزرگی برای بسیاری از ماست. اگر در شبکه های اجتماعی Sign Out نکنید، پیام رسان ها را فورس استاپ نکرده یا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

پاسخ به پیام های پی در پی دوستان در شبکه های اجتماعی، حقیقتا معضل بزرگی برای بسیاری از ماست. اگر در شبکه های اجتماعی Sign Out نکنید، پیام رسان ها را فورس استاپ نکرده یا به نحوی جلوی اعلان های آن ها را نگیرید، تقریبا غیر ممکن است که بتوانید با آرامش خیال به وای فای متصل شده و به کارهایتان برسید.

البته بعضی از این پیام ها مهمند، و مشغول انجام هر کاری که باشید (چه بازی کردن پوکمون گو و چه مطالعه یک مقاله) ضروری است که به آن ها پاسخ بدهید. در چنین مواقعی چک کردن نوار ابزار برای نوتیفیکیشن ها و باز کردن تک تک اپ ها، طبیعتا وقت زیادی از شما خواهد گرفت.

اگر نمی خواهید که برای پاسخ دادن به پیام ها وقت تان را برای باز و بسته کردن اپ های گوناگون تلف کنید، و در عین مشغول بودن به امور دیگر به پاسخ پیام هایتان هم برسید، پنجره های شناور اپلیکیشن Notifly می توانند به کمک تان بیایند.

Notifly 2

تلگرام، واتس اپ، لاین، فیسبوک مسنجر، توییتر، اسکایپ، جیمیل و چند پیام رسان دیگر اپلیکیشن هایی هستند که در Notifly پشتیبانی می شوند. با نصب این اپلیکیشن و صدور دسترسی های لازم، هر پیامی از هر مخاطب که در یکی از اپلیکیشن های بالا برایتان ارسال شود را در قالب یک پنجره شناور مشاهده خواهید کرد؛ پنجره ای که در آن قادرید به سرعت و بدون نیاز به خروج از محیطی که در آن هستید، پاسخ را به طرف مقابل ارسال کنید.

لازم به گفتن نیست که این روش ارسال پاسخ بسیار بهتر از آن است که بخواهید تک تک پیام رسان ها یا شبکه های اجتماعی را به صورت جداگانه باز کنید. Notifly برای این پنجره های شناور تنظیمات متعددی در اختیارتان قرار داده، از تعیین ابعاد و رنگ شان گرفته تا اولویت بندی و نحوه نمایش آن ها.

اگر می خواهید که فقط پنجره های شناور تلگرام را ببینید، می توانید در تنظیمات اپ کلیه اعلان های اپلیکیشن های دیگر را غیر فعال کنید. نمی خواهید پنجره ها به طور ناگهانی در صفحه باز شوند؟ کنترل این موضوع هم کاملا به دست شماست. می توانید کاری کنید که پنجره ها پیش از باز شدن، اول به شکل یک توپ کوچک در گوشه صفحه ظاهر شوند.

Notifly تقریبا هر گزینه ای که برای شخصی سازی نوتیفیکیشن ها لازم داشته باشید را برایتان فراهم کرده، و استفاده از آن رایگان و بدون هزینه است. اگر نمی خواهید که در حین بازی کردن یا انجام کارهای دیگر از پاسخ به پیام های دوستان تان عقب بمانید، Notifly با پنجره های شناورش سریع ترین راه برای انجام این کار را پیش پایتان می گذارد. دانلود آن را از دست ندهید.

Notifly

Notifly

سازنده: Flyperinc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ami_ald
    ami_ald | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵

    جالب بود ولی یه بدی داره که وقتی صفحه قفل باشه pm دیده میشه و راحت هر کسی میتونه جواب بده

  • Hamed_P_Azad
    Hamed_P_Azad | ۹ مرداد ۱۳۹۵

    از لینک کمکی دانلودش کردم. در نگاه اول که به نظر فوق العادست ? ?

  • m.b
    m.b | ۹ مرداد ۱۳۹۵

    فک کنم لینک کمکی خراب باشه چون برنامه رو که دان می کنه نمی شه نصب کرد

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۹ مرداد ۱۳۹۵

      یا مستقیما از گوگل پلی دانلود کنید، یا اینکه می تونید از این وبسایت هم کمک بگیرید:

      https://apps.evozi.com/apk-downloader/

مطالب پیشنهادی