ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل: بیشترین قاچاق توسط سایت های فروش اینترنتی انجام می شود

ابراهیم درستی، رئیس اتحادیه ی فروشندگان تلفن همراه، در واکنش به خبر برخورد با ۳ مغازه ی حاوی موبایل های قاچاق در پاساژ علاءالدین تهران در هفته ی گذشته گفته است: «همه با قاچاق مخالف ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

ابراهیم درستی، رئیس اتحادیه ی فروشندگان تلفن همراه، در واکنش به خبر برخورد با ۳ مغازه ی حاوی موبایل های قاچاق در پاساژ علاءالدین تهران در هفته ی گذشته گفته است: «همه با قاچاق مخالف هستیم و واحد های عرضه کننده نیز خواهان جوی آرام برای کسب و کار هستند، اما اینکه در برخورد با کالای قاچاق نام یک پاساژ یا دو شرکت آورده شود، صحیح نیست».

رئیس اتحادیه ی فروشندگان تلفن همراه در ادامه افزوده است: «شاید دو یا سه فروشنده در پاساژ علاءالدین تخلف کنند، اما تمام ۷۰۰ واحد صنفی متخلف نیستند و بسیاری از کسبه ی این پاساژ به درستی تجارت می‌ کنند. پاساژ های دیگر هم همین شرایط را دارند».

درستی با اشاره به سایت های فربوش اینترنتی گفته است: «برای پیدا کردن کالای قاچاق به جای زیر ذره‌ بین قرار دادن واحد های صنفی، بهتر است مسئولان به سراغ سایت‌ های فروش اینترنتی بروند که انبار و انبارک‌ های آنها از کالای قاچاق تلفن همراه و حتی لوازم صوتی و خانگی پر است. در حال حاضر بیشترین قاچاق کالا در بازار توسط سایت‌ های اینترنتی انجام می‌ شود».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • مجتبی محبی
    مجتبی محبی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

    من خودم قاچاق چیم بیا منو بگیر :(

  • ali mirzaei
    ali mirzaei | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

    طرف خبر نداره اوضاع از چه قراره فقط یه نظریه داده

  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵

    قشنگ معلومه این مغازه دارهای کلاش، چه دل پری از سایت های فروش اینترنتی دارن.... بابا، اون موقع که مردم همه گیر شما بودن، بجای اینکه با مردم خوب تا کنید ، فقط تو فکر کلاهبرداری و کلاشی و سود بیشتر خودتون بودید، به این فکر نکردید که یه روزی میاد که به این روز می افتید...حالا که چند تا سایت معتبر اومدن جنس اصل و بدون مشکل و بدون هیچ هزینه اضافی میدن دست مشتری، شما زورت اومده؟ اگر اون موقع خوب تا میکردید با مردم، مطمئن باشید الان هیچکس مغازه رو نمی داد به سایت های فروش اینترنتی...ولی واقعا خودتون کردید که لعنت بر خودتون باد...حقتونه...خدا میدونه با چند تا از این مغازه های پاساژ علائدین من دعوا نداشتم، سر پول زور گرفتن به اسم نصب آنتی ویروس و آپدیت و فعال کردن گارانتی و نصب زوری برنامه و خیلی چیزای دیگه...من یکی که از هیچکدومشون نمیگذرم...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی