ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مهلت آپدیت رایگان ویندوز 10 به پایان رسید؛ مایکروسافت از کاربران ویندوز اینسایدر تقدیر می کند

با پایان یافتن زمان آپدیت رایگان ویندوز 10 پس از مهلت یک ساله، مایکروسافت از افرادی که در «طرح اینسایدر» این کمپانی شرکت دارند، تقدیر کرد. در ایمیل جدیدی که امروز به دست کاربران شرکت کننده ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

با پایان یافتن زمان آپدیت رایگان ویندوز 10 پس از مهلت یک ساله، مایکروسافت از افرادی که در «طرح اینسایدر» این کمپانی شرکت دارند، تقدیر کرد. در ایمیل جدیدی که امروز به دست کاربران شرکت کننده در طرح فوق رسیده، ضمن تشکر از آنها، مجموعه تصاویر پس زمینه اختصاصی به همراه آمار و اطلاعات جدید ارائه شده.

در این ایمیل می خوانیم:

طی یک سال گذشته، اینسایدرهای ویندوز همچون شما به ما کمک کردند تا ویندوز 10 حیرت انگیزتر از قبل شود. امروز، ما یک سالگی این طرح را در کنار شما اینسایدر عزیز، جشن می گیریم. به خاطر بازخوردهای شما، ویندوز به بهترین سطح خود رسیده، و هر روز نیز بهتر از قبل خواهد شد.

علاوه بر این تقدیر و تشکر، ردموندی ها به ارائه آمار جالب توجه در مورد «ویندوز اینسایدر» پرداختند. آنها می گویند بیش از 8.6 میلیون بازخورد توسط کاربران اینسایدر دریافت شده و بیش از 7 میلیون کاربر در آن مشارکت داشته اند.

مایکروسافت همچنین بیان داشت اینسایدرها بیش از 443 میلیون ساعت را به استفاده از ویندوز 10 اختصاص داده اند. با در نظر گرفتن رقم 7 میلیونی جمعیت این کاربران، می توان گفت هر نفر به طور متوسط 63 ساعت از سیستم عامل مورد بحث استفاده کرده. همچنین طبق گفته کمپانی مورد بحث، طرح فوق اکنون در 30 زبان مختلف در دسترس است.

در همین راستا و به منظور برگزاری جشن یک سالگی ویندوز 10، مایکروسافت اقدام به عرضه مجموعه پس زمینه های اختصاصی و یک انیمیشن تحت عنوان «گربه نینجا» در قالب GIF نموده، ضمن اینکه «نشان رسمی طرح اینسایدر» نیز در پروفایل کاربران آن درج خواهد شد.

لازم به ذکر است مایکروسافت قصد دارد بیلدهای آزمایشی Redstone 2 را در ماه آگوست برای کاربران اینسایدر عرضه نماید.

در ادامه پس زمینه اختصاصی و انیمیشن «گربه نینجا» را می بینید:

Windows_Insider_Anniversary-Ninjacat-1920x1080

ezgif.com-resize

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ابوزینب
    ابوزینب | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵

    چقدر لوس

مطالب پیشنهادی