ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو به دنبال افزایش قدرت NX است [شایعه]

چند روز پیش گزارش تکان دهنده ای پیرامون کنسول بعدی نینتندو به دست رسید که نشان می داد NX متفاوت با تصورات بازیکن ها بوده و ژاپنی ها بار دیگر بازار پلتفرم های دستی را ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

چند روز پیش گزارش تکان دهنده ای پیرامون کنسول بعدی نینتندو به دست رسید که نشان می داد NX متفاوت با تصورات بازیکن ها بوده و ژاپنی ها بار دیگر بازار پلتفرم های دستی را هدف قرار داده اند. جالب تر اینجاست کاربرها می توانند NX را به تلویزیون هم متصل کرده و تجربه خود را روی یک نمایشگر بزرگ ادامه بدهند.

طبیعتا یک کنسول دستی قدرت پلتفرم های خانگی را ندارد. از طرفی مسئله خیلی مهم به حمایت کمپانی های صنعت بازی های ویدیویی باز می گردد. اگر NX ضعیف تر از کنسول های نسل هشتم باشد، بار دیگر نینتندو پشتیبانی استودیوهای شخص ثالث را از دست خواهد داد؟ اکنون پنتنت جدیدی به دست رسیده که تقریبا می تواند سوالات ابهام برانگیز بازیکن ها را پاسخ دهد.

بر اساس این پنتنت، نینتندو به ساخت دیوایسی خارجی روی آورده که می تواند قدرت پردازش بیشتری را به کنسول اضافه کند. بنابراین اگر چنین چیزی رنگ و بوی حیقیت به خود بگیرد، می توانیم امیدوار باشیم هنگام اتصال NX به تلویزیون، بازیکن ها بتوانند از کیفیت بیشتری لذت ببرند. شاید قدرت واقعی NX با این دیوایس نمایان شود و نینتندو می خواهد تا علاقه مندان به کنسول های خانگی و دستی را جذب نماید.

در هر صورت باید منتظر رونمایی رسمی از این کنسول که مارس سال اینده عرضه می شود، بمانیم. بد نیست بدانید چند روز پیش خبری به دست رسید که نشان می داد قیمت NX کمتر از چیزی خواهد بود که بازیکن ها فکر می کنند. اگر دوست دارید بیشتر پیرامون محصول جدید نینتندو اطلاعات کسب نمایید، مقاله «چیپست Tegra X1 انویدیا چه تاثیری در قدرت پردازشی کنسول NX نینتندو خواهد داشت» را از دست ندهید.

Nintendo-NX-

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی