ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین ویدئو از EarPod جدید اپل مجهز به درگاه لایتنینگ [تماشا کنید]

چند روز قبل ویدئویی منتشر شد که آداپتور تبدیل جک 3.5 میلیمتری هدفون به درگاه لایتنینگ را نشان می داد. منبع ویدئوی فوق ادعا می کرد این قطعه مستقیماً از سازنده آیفون یعنی کمپانی فاکسکان به ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

چند روز قبل ویدئویی منتشر شد که آداپتور تبدیل جک 3.5 میلیمتری هدفون به درگاه لایتنینگ را نشان می داد. منبع ویدئوی فوق ادعا می کرد این قطعه مستقیماً از سازنده آیفون یعنی کمپانی فاکسکان به دست او رسیده و درون جعبه تمامی موبایل های جدید اپل یعنی آیفون 7 و مدل پلاس آن قرار خواهد گرفت.

در ویدئوی جدیدی که امروز منتشر شده، یک جفت EarPod را می بینیم که به درگاه لایتنینگ مجهز بوده و مستقیماً به آیفون متصل می شوند، یعنی نیازی به آداپتور تبدیل ندارند. در این کلیپ کوتاه، دکمه های کنترل ریموت/میکروفون را نیز بر روی «ایرپاد» می بینیم که کاربر به وسیله آنها می تواند حجم صدا را کم و زیاد کرده، و محتوای مورد نظر خود را پخش کند یا متوقف سازد.

لازم به ذکر است که ماه گذشته میلادی، تصاویری از این EarPod در وب سایت چینی Weibo نیز منتشر شد. حال این سؤال پیش می آید که آیا اپل به خریداران محصولاتش مبدل جک 3.5 میلیمتری به لایتنینگ را تحویل می دهد، یا اینکه از ایرپادهای جدید مجهز به درگاه لایتنینگ در سری جدید آیفون استفاده خواهد کرد.

در ادامه ویدئوی جدید از EarPodهای مجهز به پورت لایتنینگ را می بینید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mhmod
    mhmod | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

    اگه بخوایم همزمان شارژ کنیم
    شارژر به کجا وصل میشه؟

  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵

    چیزی که مشخصه، اینه که قطعا اپل نمیاد همون ریموت سابق رو به اضافه یه تبدیل تو جعبه های آيفون بذاره،چون کار خیلی چیپ و بی کلاسیه و اپل هرگز حاضر نیست همچین کاری و انجام بده...وقتی خودش داره هندزفری هاش رو میسازه، خوب خیلی ساده هندزفری با پورت لایتینگ تولید میکنه...فقط بحث سر این هست که این تبدیل لایتینگ به هدفون جک رو هم، رایگان سر هر گوشی به کاربر میده (که اگر خواست با هدفون دیگه ای گوشی بده بتونه) یا این جک باید جداگانه خریداری بشه...من فکر میکنم این تبدیل رو هم رایگان در اختیار خریداران قرار بده که کسایی که حرفه ای به موسیقی گوشی میدن به مشکلی بر نخورن...

مطالب پیشنهادی