ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروشگاهی مدرن با نمایی قدیمی؛ نگاهی به جدیدترین اپل استور در بروکلین [تماشا کنید]

اولین اپل استور در منطقه بروکلین نیویورک راه اندازی شد. این فروشگاه که در تقاطع خیابان سوم شمالی و خیابان «بدفورد» واقع شده، امروز درب خود را به روی تعداد زیادی از طرفداران گشود. [digivideo] ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

اولین اپل استور در منطقه بروکلین نیویورک راه اندازی شد. این فروشگاه که در تقاطع خیابان سوم شمالی و خیابان «بدفورد» واقع شده، امروز درب خود را به روی تعداد زیادی از طرفداران گشود.

در این فروشگاه نمایشگر بزرگی به چشم می خورد که به تبلیغ محصولات شرکت یاد شده می پردازد. صندلی های مکعبی تعبیه شده نیز به دلخواه مشتریان قابل جابجایی هستند. زمانی که افراد وارد این فروشگاه شدند، کارکنان اپل به آنها تی شرت رایگان هدیه کرده و به انتظار چند ساعته آنها پاسخی شایسته دادند.

لازم به ذکر است که این اپل استور، نهمین فروشگاه در «سیب بزرگ» (نیویورک) به شمار می رود. از 8 مرکز قبلی، شش مورد در «منهتن»، یکی در «استیتن آیلند» و دیگری در «کوئینز» قرار دارند.

علاوه بر فضای بزرگ اصلی این فروشگاه، فضای کوچک تری نیز به معرفی Apple TV، هدفون های بیتس و تجهیزات HomeKit اختصاص یافته است.

نمای خارجی ساختمان از آجر پوشیده شده که ظاهری با ابهت را به وجود آورده، ضمن اینکه تابلوی فلزی با طرح قدیمی نیز لوگوی منحصر به فرد اپل را عمود بر دیوار ساختمان نشان می دهد. در کل، ظاهر این فروشگاه با ساختمان های شیک و مدرن شیشه ای مانند آنچه در خیابان پنجم نیویورک می بینیم، بسیار متفاوت است.

در ادامه تصاویر اپل استور بروکلین را می بینید:

apple_store_brooklyn (1) apple_store_brooklyn (20) apple_store_brooklyn (19) apple_store_brooklyn (18) apple_store_brooklyn (17) apple_store_brooklyn (16) apple_store_brooklyn (15) apple_store_brooklyn (14) apple_store_brooklyn (13) apple_store_brooklyn (12) apple_store_brooklyn (11) apple_store_brooklyn (10) apple_store_brooklyn (9) apple_store_brooklyn (8) apple_store_brooklyn (7) apple_store_brooklyn (6) apple_store_brooklyn (5)apple_store_brooklyn (3) apple_store_brooklyn (2)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی