ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماسک جزئیات بیشتری را در مورد سرویس کرایه خودروی اشتراکی تسلا فاش کرد

بعد از ظهر روز جمعه، ماسک نشستی مطبوعاتی را به مناسبت افتتاح گیگافکتوری ترتیب داد تا در جریان آن، از برنامه هایش برای سرویس اشتراکی کرایه خودرو تسلا بگوید. آنطور که از حرف های او ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

بعد از ظهر روز جمعه، ماسک نشستی مطبوعاتی را به مناسبت افتتاح گیگافکتوری ترتیب داد تا در جریان آن، از برنامه هایش برای سرویس اشتراکی کرایه خودرو تسلا بگوید.

آنطور که از حرف های او می شد استنباط کرد، ظاهرا این کمپانی آمریکایی قصد دارد نوعی سیستم رتبه بندی مشابه به اوبر را طراحی کند که در آن، دارندگان خودرو می توانند افرادی که از ماشین شان استفاده می کنند را رتبه بندی نمایند و براساس فاکتورهایی نظیر نحوه برخورد با مالک به آنها امتیاز بدهند.

ماسک در جریان مراسم افتتاحیه کارخانه گیگافکتوری به مخاطبانش اینطور گفت: به لطف این سیستم، هر زمان که از خودروی خود استفاده نمی کنید، قادر خواهید بود که تنها با یک اشاره روی اپلیکیشن تسلا در موبایل تان، آن را به ناوگان خودروهای اشتراکی اضافه کرده یا حذف نمایید.

محض اطلاع تان باید بگوییم که مدیرعامل تسلا، هفته گذشته نیمه دوم از برنامه ای به نام «مَستر پِلَن» را منتشر کرد که در واقع از تمایلات وی برای ورود کمپانی مورد بحث به کسب و کار کرایه خودرو خبر می داد.

وی اظهار نمود: به محض آنکه خودروهای تسلا تماما خودکار شوند، شرکت نوعی «ناوگان اشتراکی» از آنها را ایجاد می کند که به مالکانشان امکان می دهد وقتی از خودروی خود استفاده نمی کنند، آنها را به دیگران اجاره داده و درآمدزایی داشته باشند.

استدلال ماسک برای راه اندازی این برنامه هم آن بود که «در اغلب مواقع، ماشین های شخصی در پارکینگ ها خاک می خورند و از آنها استفاده نمی شود، در حالی که با استفاده از این خودروها می توان قیمت مالکیت ماشین را به میزان چشم گیری پایین آورد که البته کل این پروسه هم به خود شما بستگی دارد که بخواهید انجامش دهید یا خیر.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی