ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Bridge؛ سادگی های چالش برانگیز

Bridge را می توانیم یکی از چالش برانگیزترین عناوین Ketchapp بنامیم. این استودیو معروف را بیشتر علاقه مندان به بازی های موبایل می شناسند؛ تمامی ساخته های آن ها بر پایه مکانیزم های بسیار ساده ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

Bridge را می توانیم یکی از چالش برانگیزترین عناوین Ketchapp بنامیم. این استودیو معروف را بیشتر علاقه مندان به بازی های موبایل می شناسند؛ تمامی ساخته های آن ها بر پایه مکانیزم های بسیار ساده بوده و بازیکن به راحتی می تواند با اثر ارتباط بر قرار نماید. اتفاقا خود پل هم از این فرمول پیروی می کند.

اما چالش های بخش گیم پلی موجب شده اند تا مخاطب تجربه ای به مراتب دشوار تر داشته باشد. بنابراین سادگی کلیشه ای عناوین قبلی Ketchapp کمتر به چشم می آید. بگذارید همین ابتدا یک نکته خیلی مهم را بگوییم؛ اگر از علاقه مندان به بازی هایی هستید که در تار و پود المان های ساده خود، چالش برانگیز باشند، پل را از دست ندهید.

bridge-ketchapp
پل یک عنوان رکوردی بوده و منتظر مرحله های گوناگون نباشید.

همانند بسیاری از عناوین Ketchapp، پل را هم می توانید با یک انگشت انجام دهید. در این عنوان وظیفه دارید با تکمیل راهی که شخصیت اصلی می رود، مانع سقوط او شوید. ساده تر بگوییم، مسیری که او حرکت می کند تشکیل شده از پل هایی است که جهت درستی ندارند. بنابراین باید با لمس صفحه اسمارت فون، این پل ها را هم راستا با حرکت کاراکتر، تغییر دهید.

هسته اصلی گیم پلی به خودی خود بسیار جذاب است.  شاید نمونه های مشابه را در گذشته دیده باشید اما سرعت بالا و طراحی خوب چالش ها موجب شده اند تا بازیکن همچنان از پل لذت ببرد. جدای از این، ریتم بازی از تب و تاب نیافته و سرعت ضربه زدن به صفحه لمسی هر از گاهی تغییر می کند. البته یک مسئله مهم را به یاد بسپارید. ثانیه های ابتدایی تجربه این عنوان، ممکن است از چالش های پیش رو کمی گله نمایید.

چون از بخش راهنما خبری نیست و بازی یادگیری را به مخاطب شما واگذار می کند. ولی زود تصمیم نگرفته و کمی به خود فرصت بدهید تا با المان ها آشنا شوید. اینجاست که لذت واقعی پل خود را نشان می دهد. از دیدگاه گرافیکی، همانند دیگر عناوین Ketchapp، سادگی حرف اول را می زند. پس از کمی پیشروی هم محیط ها عوض می شوند تا چشم بازیکن خسته نشود.

bridge-ketchapp-mobile-game
تبلیغات بازی بیش از حد هستند. اما اگر خیلی به اشتراک گذاری رکوردها اهمیت نمی دهید، کافیست اینترنت خود را خاموش کنید تا بدون هیچ گونه مزاحمتی به تجربه بازی بپردازید.

متاسفانه این سادگی بیش از حد، کار دست بخش شنیداری داده است. خبری از موسیقی نیست و تنها صدای حرکت شخصیت اصلی را می توانید بشنوید. Ketchapp می توانست با استفاده از ترک های آرامش بخش، تجربه ای به یادماندنی تر را به بازیکن هدیه دهد.

با این وجود، اگر به عنوان یک کالکشن تمام قسمت های بازی را نگاه کنیم، می توانیم از بخش شنیداری هم لذت ببریم. برای سخن پایانی بار دیگر جمله ابتدایی مقاله را تکرار می کنیم: اگر از علاقه مندان به بازی های ساده/چالش برانگیز هستید، پل از بهترین گزینه های موجود است. جدا از این که نام Ketchapp به خودی خود انگیزه دانلود بازی را ایجاد می کند.

Bridge

Bridge

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 52.6 / 24 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی