ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Widget Kit؛ ویجت های خبرخوان RSS، ردیابی مصرف دیتا، مینی گیم و موارد دیگر برای iOS

ویجت یا ابزارک ها، نمونه فشرده شده ای از اپلیکیشن های کامل هستند که در عین انجام وظیفه اپ اصلی هم جای کمتری می گیرند و هم سریع تر می شود به آن ها دسترسی داشت. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

ویجت یا ابزارک ها، نمونه فشرده شده ای از اپلیکیشن های کامل هستند که در عین انجام وظیفه اپ اصلی هم جای کمتری می گیرند و هم سریع تر می شود به آن ها دسترسی داشت. از این رو شاید بد نباشد که به جای نصب چندین اپ حجیم، ویجت های سبک و جمع و جور را جایگزین شان کنیم.

Widget Kit برای iOS، بسته کاملی از ویجت هاست که وظایف چندین اپلیکیشن حجیم را پوشش می دهند؛ از ویجت های خبرخوان RSS و ردیابی مصرف دیتا و ویجت اختصاصی توییتر گرفته تا موارد ساده ای همچون ماشین حساب و میان بر تماس و کرنومتر.

Widget Kit Two

پس از نصب Widget Kit، فروشگاه ویجت های آن برای شما نمایان خواهد شد، جایی که می توانید ویجت های مورد نیازتان را آزاد کرده یا آن ها را خریداری کنید. اپلیکیشن از همان ابتدا 50 سکه برای خرید این ویجت ها در اختیارتان قرار می دهد. درست است که برای خرید "همه" ویجت ها کافی نیست، اما حداقل پنج ویجت کاربردی را می توانید با همین میزان بودجه خریداری کنید.

تنوع ویجت های Widget Kit بی نظیر است: ماشین حساب، شمارنده، کرنومتر، ساعت جهانی، تقویم، ویجت سنجش باتری و رم، ردیابی مصرف اینترنت، فعالیت های ورزشی و میان بر اپ ها موارد ساده و ارزان قیمت اپلیکیشن هستند.

اما گل سر سبد ویجت های این اپ را باید خبرخوان RSS و ویجت فوق العاده اش برای توییتر بدانیم. با این دو ویجت نه نیازی به اپلیکیشن های خبرخوان خواهید داشت و نه اپ توییتر. فیدخوان Widget Kit از زبان فارسی هم پشتیبانی به عمل می آورد، و ویجت توییترش وسیله بسیار خوبی است تا بتوانید تایملاین خود را به سرعت مرور کرده، توییت های مورد پسندتان را لایک و حتی ریتوییت کنید.

Widget Kit حتی به فکر اوقاتی که حوصله تان سر می رود هم بوده! چند ویجت مینی گیم سرگرم کننده مثل دوز و Align 4 و بازی حافظه را هم می توانید از فروشگاه اپ دانلود کنید که هم تک نفره و هم دو نفره می شود به انجام شان پرداخت.

Widget Kit اپلیکیشنی فریمیوم است، اما طوری طراحی نشده که در نسخه رایگان آن نتوان از امکاناتش بهره گرفت. اگر می خواهید همه ویجت ها را یکجا در اختیار داشته باشید، هزینه خرید سکه از اپ آن چنان بالا نیست. در غیر این صورت هم با مدیریت 50 سکه ابتدایی قطعا می توانید بهره لازم را از ویجت های این اپلیکیشن ببرید. این اپ بسیار خوب و کارآمد را می توانید به رایگان از اپ استور دانلود کنید.

Widget Kit

Widget Kit

سازنده: Romain Cayzac قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 124 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی