ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

صفحه اینستاگرام iBook اپل همزمان با انتشار آخرین کتاب هری پاتر راه اندازی شد

اپل ساعاتی پیش برای فروشگاه الکترونیکی کتاب خود یعنی iBooks، صفحه ای رسمی در اینستاگرام راه اندازی کرده است. این کمپانی در حالی به تأسیس این صفحه اقدام کرده که تنها چند ساعت از ارائه آخرین کتاب ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

اپل ساعاتی پیش برای فروشگاه الکترونیکی کتاب خود یعنی iBooks، صفحه ای رسمی در اینستاگرام راه اندازی کرده است. این کمپانی در حالی به تأسیس این صفحه اقدام کرده که تنها چند ساعت از ارائه آخرین کتاب هری پاتر در فروشگاه iBooks می گذرد، و به نظر می رسد که هدف اپل از این کار تبلیغ بیشتر برای جدیدترین نوشته جی کی رولینگ بوده که می توان نسخه الکترونیکی آن را از طریق فروشگاه و به قیمت 14.99 دلار خریداری کرد.

به غیر از جدیدترین رمان هری پاتر، کتاب های دیگری هم در صفحه اینستاگرام iBooks تبلیغ شده اند، ولی مسلما این هشتمین رمان خانم رولینگ است که همه محصولات دیگر زیر سایه بزرگش پنهان می مانند. "هری پاتر و فرزند طلسم شده" بر اساس نمایشی نوشته شده که دیروز در لندن به اجرا درآمد. ماجراهای این قسمت از کتاب مربوط به زمان آینده و هنگامی است که هری دارای سه فرزند شده و مثل همیشه باید با مشکلات و چالش هایی جدید دست و پنجه نرم کند.

اگر مشتاقید ببینید که در صفحه اینستاگرام iBooks چه می گذرد، می توانید با مراجعه به این لینک از آن بازدید کنید. ناگفته نماند که تا لحظه نگارش خبر، صفحه مذکور بیش از 3000 دنبال کننده داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • SkyWalker
    SkyWalker | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

    کتاب جدید هری پاتر نوشته جی کی رولینگ نیست . بلکه نمایشنامه ای هست که جک ثورن بر اساس کتابهای هری پاتر و با همکاری رولینگ نوشته و به زودی برای اجرا در لندن روی صحنه میره

مطالب پیشنهادی