ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Gesture Lock Screen؛ اپلیکیشنی برای بازگشایی قفل صفحه نمایش با امضا زدن

که گفته برای بازگشایی قفل صفحه گجت های اندرویدی، باید به پترن های 9 نقطه ای محدود شد؟ اگر کمی در گوگل پلی بگردید، اپلیکیشن های شخص ثالثی می یابید که روش های متفاوتی را برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

که گفته برای بازگشایی قفل صفحه گجت های اندرویدی، باید به پترن های 9 نقطه ای محدود شد؟ اگر کمی در گوگل پلی بگردید، اپلیکیشن های شخص ثالثی می یابید که روش های متفاوتی را برای عبور از قفل صفحه پیش پایتان گذاشته اند. یکی از جالب ترین این روش ها، کشیدن نقاشی است؛ شکلی که آزادانه با انگشت خود روی صفحه ترسیم می کنید تا محدود به نقاط پترن یا ناحیه خاصی از نمایشگر نباشید.

Gesture Lock Screen اپلیکیشنی است که این کار را با دقتی قابل قبول برایتان انجام می دهد. پس از نصب اپ، از شما خواسته می شود که یک نقاشی به عنوان الگوی بازگشایی صفحه در آن ترسیم کنید. این نقاشی می تواند تقریبا هر چیزی باشد، از امضایتان گرفته تا یک شکل مارپیچی که فقط برای خودتان معنی دارد.

unnamed (1)

چند نکته هست که باید در مورد این نقاشی ها رعایت کنید. اولا بهتر است نقاشی به گونه ای باشد که با یک بار لمس صفحه قابل ترسیم بوده و ثانیا آنقدر طولانی و پیچ در پیچ نباشد که اپلیکیشن نتواند تشخیصش بدهد. البته Gesture Lock Screen از الگوهایی که نیاز به برداشتن انگشت دارند هم پشتیبانی به عمل می آورد.

اگر این دو نکته را رعایت کنید، حالا می توانید به راحتی قفل صفحه نمایش را با کشیدن نقاشی دلخواه خود در هر جایی از صفحه بازگشایی کنید. در تستی که با اپلیکیشن انجام دادیم، دقت نسبتا قابل قبولی را از آن در تشخیص نقاشی ها شاهد بودیم و نکته ای که با تجربه حالات مختلف به آن رسیدیم، این است که اپلیکیشن در تشخیص الگوهای مارپیچی بهتر از الگوهای خطی عمل می کند.

شاید در مورد امنیت استفاده از این روش بپرسید. در چند مورد توانستیم اپلیکیشن را با کشیدن الگوهایی شبیه به الگوی اصلی فریب بدهیم، اما این موضوع مستقیما به میزان پیچیدگی الگویی که برای اپ تعیین کرده بودیم بستگی داشت. البته نگران نباشید، با وجود گزینه محو کردن خطوط الگو هنگام بازگشایی، می توانید صد در صد مطمئن باشید که کسی با دیدن نمایشگر موبایل شما به الگوی بازگشایی تان پی نخواهد برد.

نکته خوب دیگر اینکه Gesture Lock Screen برای مواقعی که ممکن است الگو را فراموش کنید، یک رمز پشتیبان چهار رقمی هم در نظر گرفته است. همین موضوع از آن یک قفل صفحه خوب و قابل اطمینان می سازد. از دیگر امکانات این اپلیکیشن نیز می توان به شخصی سازی رنگ الگوها و تصویر پس زمینه قفل صفحه اشاره نمود.

اگر دوست دارید که الگوی بازگشایی نمایشگر موبایل شما امضا یا علامت محبوب تان باشد، Gesture Lock Screen را می توانید به رایگان از گوگل پلی استور دانلود کنید.

Gesture Lock Screen

Gesture Lock Screen

سازنده: AzliTwo قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Sadeghi
    Mohammad Sadeghi | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

    مدتی ازش استفاده میکنم واقعا عالیست

مطالب پیشنهادی