ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۶۰۰۰ تقاضا برای ترابرد در هفته سوم اجرای آزمایشی

علی‌اصغر عمیدیان، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم رونمایی از سامانه ی اندازه‌ گیری و پایش کیفی شبکه ی ارتباطات زیرساخت کشور، در مورد آخرین وضعیت اجرای آزمایشی طرح ترابردپذیری شماره های تلفن همراه ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

علی‌اصغر عمیدیان، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم رونمایی از سامانه ی اندازه‌ گیری و پایش کیفی شبکه ی ارتباطات زیرساخت کشور، در مورد آخرین وضعیت اجرای آزمایشی طرح ترابردپذیری شماره های تلفن همراه توضیحاتی ارائه کرده است. بر اساس طرح ترابردپذیری، مشترکان می توانند با حفظ شماره، اپراتور موبایل خود را تغییر دهند.

عمیدیان در این خصوص گفته است: «این طرح به صورت آزمایشی با مجوز ۵۰۰ نفر در هفته ی اول، ۵۰۰ تا ۷۵۰ نفر در هفته ی دوم و ۱۰۰۰ نفر در هفته ی سوم آغاز شد. در هفته ی اول ۱ درصد موفقیت حاصل شد، در هفته ی دوم، میزان موفقیت به ۱۰ درصد افزایش یافت و اکنون در هفته ی سوم مرحله ی آزمایشی طرح، تا ۲۰ درصد موفقیت کسب کردند».

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه‌ی صحبت های خود افزوده است در هفته ی سوم، ۶۰۰۰ مشترک درخواست جابجایی اپراتور داشته اند که از این تعداد، درخواست ۱۰۰۰ مشترک با موفقیت انجام شده است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی یادآور شده است: «طرح ترابدپذیری یک طرح ملی است که با همکاری تمامی اپراتور ها و شرکت زیرساخت انجام خواهد شد و پس از دوره ی تست موفق، به صورت رسمی اعلام می‌ شود».

عمیدیان با اشاره به راه اندازی آزمایشی طرح ترابردپذیری گفته است: «تا کنون اجازه ی تبلیغات به اپراتور های موبایل را نداده‌ ایم اما از دو ماه پیش با آنها هم‌ قسم شده‌ ایم تا هفته ی دولت راه‌ اندازی کامل ترابردپذیری را داشته باشیم».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohi Beyki
    Mohi Beyki | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

    من همون روز اول درخواست دادم که از همراه اول برم رایتل، بعد از دو روز سیمکارت رو فرستادن برام و هفته ی بعدش یکی زنگ زد بهم و گفت که درخواستتون رد شده به این دلیل که نوع سیمکارتتون رو اعتباری زدین! منم گفتم اگه اعتباری زدم چرا فرم خرید سیم کارت دائمی برام فرستادین؟ جوابی نداد و گفت یبار دیگه درخواست بده! تا خود دیروز نمیتونستم درخواست بدم چون میگفت در حال بررسی هستین! حالا می‌خوام برم ایرانسل! :|

مطالب پیشنهادی