ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر نوت ۸ رسماً معرفی شد؛ فبلتی قدرتمند با قیمتی به مراتب کمتر از گلکسی نوت ۷

هوآوی ساعتی پیش از یک تلفن هوشمند غول پیکر به نام Honor Note 8 پرده برداشت. محصول مورد نظر به نمایشگری ۶.۶ اینچی با رزولوشن 2K مجهز گشته و به نظر می رسد که شرکت یاد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

هوآوی ساعتی پیش از یک تلفن هوشمند غول پیکر به نام Honor Note 8 پرده برداشت. محصول مورد نظر به نمایشگری ۶.۶ اینچی با رزولوشن 2K مجهز گشته و به نظر می رسد که شرکت یاد شده می کوشد با فبلت خود، در مسیر مستقیم رقابت با شیائومی Mi Max قرار گیرد.

آنچه نیرو بخش به این فبلت غول پیکر شده، چیپست های‌سیلیکون کایرین ۹۵۵ است که درون آن می توان یک پردازشگر گرافیکی Mali-T880 MP4 را نیز یافت؛ همان چیپستی که در P9، پرچمدار کنونی این شرکت نیز در خدمت کاربر است.

Huawei-Honor-8_1

حافظه رم آنر نوت ۸ به چهار گیگابایت می رسد اما در خصوص حافظه داخلی، سه انتخاب ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در انتظار کاربر است. هوآوی در جدیدترین فبلت خود از یک سنسور فیلم و تصویر برداری ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده و این بار خبری از ماژول دوگانه دوربین نیست. در جلوی دستگاه نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز به لنز واید ۸۵ درجه تعبیه شده. سنسور اثر انگشت و پشتیبانی از شبکه LTE نیز دو ویژگی مثبت دیگر آنر نوت ۸ هستند.

فبلت مورد اشاره همچنین به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری تجهیز شده که البته با توجه اندازه و رزولوشن نمایشگر، چندان هم غیر طبیعی نیست.

Huawei-Honor-8_2

محصول مورد بحث ابعادی برابر با ۱۷۸.۸ در ۹۰.۹ در ۷.۱۸ میلیمتر دارد و وزن آن به ۲۱۹ گرم می رسد. هوآوی خبر می دهد که آنر نوت ۸ در تاریخ ۱۹ مرداد ماه -۹ آگوست- برای فروش عرضه خواهد شد. نسخه ۳۲ گیگابایتی ۳۴۵ دلار و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن نیز ۴۲۰ دلار قیمت دارند.

20160801142504681995-752x420

می توان دید که فبلت هوآوی ۱۰۰ دلار از Mi Max گران تر است اما در عوض، رزولوشن 2K و همچنین یک چیپست مجتمع قوی تر را در اختیار کاربر قرار می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • تیم دیجیاتو
    تیم دیجیاتو | ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

    نوت7 +
    آنر نوت 8 -

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی