ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ قصد دارد خبرنگاران رویترز را به دوربین های Gear 360 مجهز نماید

به گزارش منابع خبری، سامسونگ قصد دارد 50 عکاس خبری رویترز مستقر در 25 کشور جهان را به دوربین واقعیت مجازی خود یعنی Gear 360 مجهز نماید. ظاهراً این اقدام در جهت ارتقاء کیفیت سطح ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

به گزارش منابع خبری، سامسونگ قصد دارد 50 عکاس خبری رویترز مستقر در 25 کشور جهان را به دوربین واقعیت مجازی خود یعنی Gear 360 مجهز نماید. ظاهراً این اقدام در جهت ارتقاء کیفیت سطح خبرنگاری در سطح جهان با تکنولوژی ثبت ویدئوهای 360 درجه صورت گرفته است.

به واسطه این تفاهم نامه، خبرنگاران رویترز می توانند محتوای 360 درجه خود را برای پایگاه اختصاصی این خبرگزاری با نام «Focus 360» تهیه نمایند، که پلتفرم واقعیت مجازی و 360 درجه تصویربرداری و عکاسی برای اخبار جهانی به شمار می رود.

لازم به ذکر است پورتال «Focus 360» طی همین هفته برای دیوایس های مبتنی بر Android و iOS راه اندازی می شود. با استفاده از این پورتال، افرادی که اسمارت فون های سامسونگ سازگار با Gear VR را در اختیار دارند، می توانند محتوای 360 درجه را در هدست واقعیت مجازی خود مشاهده نمایند.

در همین راستا «استفن ادلر» سردبیر و رئیس خبرگزاری بین المللی رویترز اعلام کرد: «توافق با سامسونگ، به ما اجازه می دهد خبرنگاری بصری را به سطح جدیدی رسانده و تجربه جذاب تری را برای بینندگان به ارمغان آوریم.». او می گوید افزودن محتوای واقعیت مجازی و 360 درجه به اخبار جهانی می تواند چشم انداز جدیدی را در حوزه خبررسانی ایجاد نماید.

لازم به ذکر است به تازگی هنرنمایی دوربین Gear 360 سامسونگ بر فراز ریودوژانیرو را مشاهده کردید. از آنجا که این گجت به کاربران معمولی امکان می دهد به سادگی و بدون نیاز به صرف هزینه های هنگفت ویدئوهای 360 درجه تهیه کنند، پس به راحتی می توان تصور کرد ابزار فوق در دست یک عکاس خبری حرفه ای چه نتیجه شگفت انگیزی را در پی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی