ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه ویندوز ۱۰ موبایل برای لومیا ۸۳۰ آغاز شده است

اگر همچنان از یک تلفن هوشمند مدل لومیا ۸۳۰ استفاده می کنید، خبر خوب این است که مایکروسافت عرضه ویندوز ۱۰ موبایل برای این اسمارت فون را آغاز نموده و پس از دریافت این نسخه، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

اگر همچنان از یک تلفن هوشمند مدل لومیا ۸۳۰ استفاده می کنید، خبر خوب این است که مایکروسافت عرضه ویندوز ۱۰ موبایل برای این اسمارت فون را آغاز نموده و پس از دریافت این نسخه، شاید بتوان مدتی دیگر نیز از محصول مورد بحث استفاده ای پویاتر داشت.

ویندوز ۱۰ موبایل یک به روز رسانی بزرگ محسوب می شود و می تواند به طور کلی نحوه بازدهی موبایل قدیمی شما را افزایش دهد. البته در حال حاضر به نظر می رسد که صرفاً نسخه هایی از لومیا ۸۳۰ می توانند ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت کنند که از طریق اپراتور AT&T فروخته شده اند اما در هر صورت مشخص است که نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل برای لومیا ۸۳۰ آماده شده و در آینده نزدیک به دست نسخه های آنلاک هم می رسد.

اکنون در انجمن پشتیبانی اپراتور مذکور نوشته شده: «به روز رسانی ویندوز ۱۰ موبایل برای دستگاه شما، یک فرایند انتخابی است. برای این کار نیاز است تا اپلیکیشن "Windows Upgrade Advisor" را در موبایل خود نصب کرده و به آن اجازه آپدیت دستگاه را بدهید. سپس، پکیج به روز رسانی از طریق OTA به شکل مستقیم به دستگاه شما ارسال خواهد شد.»

این اپراتور همچنین خبر می دهد که کاربر می تواند در صورت نداشتن ظرفیت حافظه کافی و یا دسترسی به اینترنت سریع، دریافت آپدیت را به تاخیر اندازد. AT&T می نویسد: «می توانید پس از دریافت اعلان به روز رسانی، کلید تاخیر یا نصب را انتخاب کنید. در صورتی که تاخیر را برگزینید، دوباره پس از دو روز این اعلان برای شما به نمایش کشیده خواهد شد.»

لازم به ذکر است که حجم بسته به روز رسانی به ۱ گیگابایت می رسد که البته این نسخه مخصوص کاربران اپراتور AT&T است. باید انتظار داشت تا در روزهای آینده، ویندوز ۱۰ موبایل به نسخه های آنلاک لومیا ۸۳۰ برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • loyal
    loyal | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

    اوف ضایع بازی دراوردین !

  • میطی
    میطی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

    والا یه عالمه آدمو میشناسم که لومیا 830 داشتن و چند ماه پیش که آپدیت رسمی اومد گوشی اونها هم آپدیت شد! این خبر مربوط به گوشیای AT&T هستش. برای اطلاعات بیشتر هم به این لینک مراجعه کنید!

مطالب پیشنهادی