ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیلیپس از نخستین سری محصولات هوشمند خود در زمینه ی سلامتی پرده برداشت

فیلیپس اعلام کرده قصد دارد به طور جدی به حوزه ی ابزارهای هوشمند سلامتی وارد شود و بر همین اساس از نخستین محصولات خود در این زمینه رونمایی کرده است، از جمله فشار خون سنج، ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

فیلیپس اعلام کرده قصد دارد به طور جدی به حوزه ی ابزارهای هوشمند سلامتی وارد شود و بر همین اساس از نخستین محصولات خود در این زمینه رونمایی کرده است، از جمله فشار خون سنج، ساعت سلامتی، ترازوی هوشمند و دماسنج هوشمند (از طریق گوش).

فروش خانواده ی جدید محصولات شرکت هلندی از همین امروز آغاز شده و سازنده می گوید در ساخت ابزارهای خود استانداردهای پزشکی را رعایت کرده است. علاوه بر این باید اشاره کنیم که همه ی ابزارهای جدید از HealthSuite پشتیبانی می کنند و توسط این اپلیکیشن قابل استفاده خواهند بود.

به کمک این محصولات تازه، کاربر می تواند جزئیات مختلفی مثل میزان چربی بدن، وزن و فشار خون خود را تحت نظر گرفته و در صورت لزوم، پیش از بروز مشکل، تغییرات لازم را در سبک زندگی خود اعمال نماید.

DL8760_37_Main-Image-e1469840631294

برای مثال ترازوی هوشمند فیلیپس در دو رنگ سفید و مشکی با قیمت 100 دلار به فروش می رسد و قادر است علاوه بر وزن، اطلاعاتی مثل میزان چربی و BMI بدن را نیز در اختیار کاربر قرار دهد. دماسنج فیلیپس نیز با قیمت 60 دلار به فروش می رسد و ظرف مدت کمتر از 2 ثانیه دمای بدن را از طریق گوش کاربر تشخیص می دهد.

فشار سنج فیلیپس در دو مدل تولید شده که به مچ یا بازوی کاربر متصل می گردد. مدل اول 90 دلار و دومی 100 دلار قیمت دارد و هر دو نسخه قادر هستند اطلاعاتی از جمله فشار خون (دیاستولیک و سیستولیک) و ضربان قلب کاربر را به ثبت برسانند.

در نهایت لازم است به ساعت سلامتی این شرکت اشاره کنیم که 250 دلار قیمت دارد و با کمک آن می توانید اطلاعات مربوط به فعالیت ها و خواب خود را تحت نظر داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی
    علی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

    این نخستین محصولات فیلیپس در زمینه ی سلامتی نيست

مطالب پیشنهادی