ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت تایید کرد: عرضه آپدیت سالانه ویندوز 10 آغاز شد

بعد از مدت ها انتظار، کمپانی مایکروسافت تایید کرده که عرضه آپدیت سالانه ویندوز 10 از امروز آغاز شده و دارندگان آخرین نسخه از سیستم عامل ردموندی ها، می توانند به رایگان آن را دریافت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

بعد از مدت ها انتظار، کمپانی مایکروسافت تایید کرده که عرضه آپدیت سالانه ویندوز 10 از امروز آغاز شده و دارندگان آخرین نسخه از سیستم عامل ردموندی ها، می توانند به رایگان آن را دریافت کنند.

همانطور که مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود، آپدیت سالانه ویندوز 10 به مناسبت یک سالگی این سیستم عامل به دست مشتریان می رسد و اگرچه شاید تغییرات چندان شگرفی در پلتفرم مورد اشاره ایجاد نکند اما با بهبود بخش های مختلف، نظیر دستیار صوتی کورتانا، اکشن سنتر، مرورگر اج و دیگر ویژگی هایی از این دست، در مجموع تجربه کاربری بهتری برای مخاطبان به ارمغان می آورد. مضاف بر این، نسخه دسکتاپ ویندوز 10 حالا از نمایشگرهای کوچکتر (تا 7 اینچ) و نسخه موبایل آن از نمایشگرهای بزرگتر (تا 9 اینچ) پشتیبانی به عمل می آورد.

آپدیت سالانه ویندوز 10 در حالی عرضه می شود که چند روز پیش، مهلت یک ساله دریافت رایگان این سیستم عامل به پایان رسید و کاربران حالا باید برای دسترسی به آن، مبلغ 120 دلار را بپردازند. ضمناً نکته قابل توجه آن است که برخلاف نسخه استاندارد ویندوز 10 (که به 1 گیگابایت حافظه رم نیاز داشت) برای دریافت آپدیت سالانه باید به 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت فضای هارد درایو دسترسی داشته باشید.

در نهایت ناگفته نماند که گرچه خبر عرضه آپدیت سالانه ویندوز 10، بسیار خوشایند است اما مایکروسافت تاکید ورزیده که این آپدیت را طی فازهای مختلفی به دست مخاطبان خواهد رساند و به همین جهت، احتمال دارد از همین حالا قادر به دریافت آن روی پلتفرم پی سی خود نباشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pooria_mania
    pooria_mania | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

    منتظریم...فقط امیدوارم تبلت مد رو بهتر کنه...وقتی توی فولدر عکسی رو باز میکنم و دوباره میبندم فولدر رو نشون نمیده و میره تو صفحه ی استارت منو...مجبورم دوباره از اون پایین بیارمش...و

مطالب پیشنهادی