ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 7 در برابر آب مقاوم است اما نه به اندازه گلکسی اس 7 [شایعه]

اگر امیدوار بودید که آیفون 7 گواهینامه iP68 را داشته باشد و بتوانید آن را با خود به استخر یا زیر دوش حمام ببرید، احتمالا باید یک سال دیگر را تا تحقق این اتفاق صبر کنید. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

اگر امیدوار بودید که آیفون 7 گواهینامه iP68 را داشته باشد و بتوانید آن را با خود به استخر یا زیر دوش حمام ببرید، احتمالا باید یک سال دیگر را تا تحقق این اتفاق صبر کنید.

اطلاعاتی که به تازگی روی یکی از اکانت های Weibo قرار گرفته و گفته می شود توسط یکی از کارکنان فاکسکان منتشر شده اند حکایت از آن دارند که آیفون بعدی، به یک دکمه هوم خازنی مجهز شده که این اسمارت فون را در برابر آب مقاوم خواهد کرد.

با این همه، فرد یاد شده مدعی گردیده که سطح مقاومت این موبایل در برابر آب همچون گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج بالا نیست. این دو پرچمدار سامسونگ همانطور که احتمالا می دانید دارای گواهی IP68 هستند و می توان آنها را برای مدت حداکثر 30 دقیقه در عمق 1.52 متری آب فرو برد.

اما در مورد دکمه خازنی هم باید بگوییم که دقیقا همان حس کلیک کردن روی دکمه فیزیکی Touch ID را به کاربر القا خواهد کرد. شایعه دیگری که پیشتر منتشر شده و امروز در اطلاعات به دست آمده از Weibo تایید گردیده، اضافه شدن گزینه مشکی به فهرست رنگ های قابل انتخاب برای آیفون 7 است.

لازم است اضافه نماییم در این خبر، به فقدان جک 3.5 میلیمتری هدفون و وجود دوربین اصلی بزرگ تر روی بدنه آیفون 7 نیز اشاره گردیده که پیشتر همه آنها را در خبرها خوانده بودیم.

whybo

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • _sad_
    _sad_ | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

    HTC 10 هم ،همینجوره ،خاک تو سرش ک یه تبلیغ درست نمیکنه

  • chevy
    chevy | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

    بي مزه ترين خبري كه شنيدم????

مطالب پیشنهادی