ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ عرضه و قیمت دوربین 360 درجه سامسونگ مشخص شد

سامسونگ بالاخره اولین دوربین 360 درجه خود را به بازار ایالات متحده امریکا عرضه کرد. این دوربین با نام Gear 360 که در ماه فوریه در کنفرانس جهانی موبایل معرفی شد، از 19 آگوست (29 ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۱:۳۵

سامسونگ بالاخره اولین دوربین 360 درجه خود را به بازار ایالات متحده امریکا عرضه کرد. این دوربین با نام Gear 360 که در ماه فوریه در کنفرانس جهانی موبایل معرفی شد، از 19 آگوست (29 مردادماه) همراه با گلکسی نوت 7 و نسخه جدید Gear VR در فروشگاه‌های مربوطه با قیمت 349 دلار ارائه می گردد.

پیش از این دوربین Gear 360 فقط در کره جنوبی، سنگاپور و نیوزلند عرضه شده و البته چند دستگاه از آن نیز در کنفرانس VidCon در ماه ژوئن به فروش رسید. این دوربین از لنزهای فوق عریض 195 درجه‌ای برای ثبت تصاویر استفاده کرده، و سپس پردازشگر موبایل متصل به آن قادر است آنها را به یکدیگر ترکیب نموده و تصاویر یا ویدئوهای 360 درجه را تولید کند.

البته در حال حاضر، این دستگاه فقط با موبایل های جدید سامسونگ یعنی گلکسی S7 و نسخه Edge آن سازگار است، اما ظاهراً به زودی دیگر دیوایس‌های اندرویدی نیز از آن پشتیبانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است Gear 360 با حداکثر رزولوشن 1920×3840 فیلمبرداری می‌کند، و اگرچه شرکت‌های بزرگی همچون «گوپرو» و «نیکون» نیز مشغول ساخت دوربین‌های 360 درجه با قابلیت ثبت ویدئوهای 4K هستند، اما هیچکدام از آنها هنوز به بازار راه نیافته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی