ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ثبت نام تجاری +UltraWide Mobile توسط ال جی؛ آیا موبایلی با نسبت تصویر 21:9 در راه است؟

مطابق آخرین پتنتی که ال جی به ثبت آن اقدام کرده، به نظر می رسد که این شرکت کره ای مشغول انجام پروژه بسیار جالب توجهی است. همانطور که می دانید، ال جی در حال حاضر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

مطابق آخرین پتنتی که ال جی به ثبت آن اقدام کرده، به نظر می رسد که این شرکت کره ای مشغول انجام پروژه بسیار جالب توجهی است. همانطور که می دانید، ال جی در حال حاضر مشغول آماده سازی برای انتشار پرچمدار مبتنی بر اندروید 7.0 خود یعنی LG V20 است، که در نیمه دوم سال 2016 وارد بازار می گردد.

اما همزمان با این کار، به نظر می رسد که کمپانی کره ای مشغول توسعه تکنولوژی های دیگر هم هست. آخرین پتنت ثبت شده توسط ال جی می تواند یک سلاح مخفی برای اسمارت فون های پرچمدار آینده محسوب شود. در پتنت یادشده علاوه بر ثبت نام تجاری UltraWide، نسبت تصویر 21:9 را مشاهده می کنیم.

این همان نسبت تصویری است که در پرده سینماها برای نمایش فیلم از آن استفاده می شود. با توجه به این موضوع، پیش بینی می شود که نمایشگر لازم برای نمایش این نسبت تصویر در موبایل باید به میزان قابل توجهی عریض تر و طویل تر از نمایشگرهای عادی 16:9 موبایل های فعلی باشد.

این اولین بازی نیست که ال جی آزمایشاتی در زمینه نسبت تصویر انجام می دهد. گجت های سری VU ال جی نیز تبلت های جیبی ای بودند که با نسبت تصویر 4:3 و نمایشگرهای عریض خود، از دیگر دستگاه ها متمایز می شدند. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که ال جی برای اجرای پتنت جدید خود چه نقشه هایی در سر می پروراند.

در ادامه می توانید اسکرین شات مرتبط با این پتنت را مشاهده کنید:

lgtrademark2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی