ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بروزرسانی سالانه ی ویندوز 10 موبایل از بهبودهای متعددی بهره می برد

مایکروسافت تقریباً همزمان با نسخه ی دسکتاپ، از یک بروزرسانی عمده برای ویندوز 10 موبایل با نام Anniversary Update و بیلد نامبر 14393 پرده برداشت، آپدیتی که از امروز روی ابزارهای مجهز به این سیستم ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

مایکروسافت تقریباً همزمان با نسخه ی دسکتاپ، از یک بروزرسانی عمده برای ویندوز 10 موبایل با نام Anniversary Update و بیلد نامبر 14393 پرده برداشت، آپدیتی که از امروز روی ابزارهای مجهز به این سیستم عامل قابل دریافت است و بهبودهای مختلفی در آن به چشم می خورد.

تغییرات و بهبودهای انجام گرفته آنقدر متعدد هستند که لیست کردن همه ی آنها در این مطلب امکان پذیر نخواهد بود، اما برای نمونه می توانیم به برخی از موارد مهم تر اشاره کنیم. در این نسخه، بروزرسانی همه ی کاشی ها بر خلاف سابق به شکل همزمان انجام می گیرد و کورتانا قادر است به زبان های جدیدی سخن گوید.

مرورگر اج در نسخه ی تازه از ژست های حرکتی یا gesture پشتیبانی می کند و پنل های جدیدی به بخش Action Center اضافه شده است. ویژگی Continuum حالا از USB Ethernet پشتیبانی می کند و تصویر بند انگشتی عکس ها نیز بهینه سازی شده اند.

در صورت تمایل می توانید لیست کامل تغییرات و بهبودهای انجام گرفته را اینجا مطالعه نمایید. در پایان پیشنهاد می کنیم در صورتی که ابزار مجهز به ویندوز 10 موبایل در اختیار دارید، با مراجعه به بخش بروزرسانی ها، این آپدیت مهم را دریافت و نصب نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • loyal
    loyal | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    عجب ! خود مایکروسافت میگه هفته بعد اپدیت رو میده بیرون اونوقت شما میگین در دسترسه ؟

  • pourya_p
    pourya_p | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    وب سایت ماکروسافت ک گفته برای موبایل در هفته پیش رو بروز رسانی قابل دریافته

مطالب پیشنهادی