ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی جدید از آیفون های آتی به همراه ایرپادهای تازه طراحی شده اپل [تماشا کنید]

روز گذشته افشا کننده چینی با نام کاربری KK@ ویدئویی را منتشر کرده که آیفون 7 و مدل پلاس آن را در کنار ایرپادهای این شرکت به تصویر می کشد. همانطور که احتمالا در خبرهای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

روز گذشته افشا کننده چینی با نام کاربری KK@ ویدئویی را منتشر کرده که آیفون 7 و مدل پلاس آن را در کنار ایرپادهای این شرکت به تصویر می کشد. همانطور که احتمالا در خبرهای منتشر شده قبلی خوانده اید، ظاهرا اپل تصمیم گرفته جک 3.5 میلیمتری صدا را از روی بدنه این دو موبایل حذف کند و به همین خاطر ایرپادی که در تصویر دیده می شود مجهز به یک پورت لایتنینگ است تا به راحتی به درگاه انتهایی بدنه آیفون متصل گردد.

در این ویدئو همچنین نشان داده می شود که چطور با استفاده از ریموت کنترل ایرپاد می توان صدای خروجی از موبایل را تنظیم نمود.

در هر حال، اگر تلفن های هوشمند به نمایش در آمده در این ویدئو واقعی باشند آنگاه، می توان مطمئن بود که آیفون های جدید فاقد جک 3.5 میلیمتری صدا هستند. نکته دیگر اینکه با استناد به این ویدئو می توان گفت شایعه استفاده از دکمه هوم خازنی روی آیفون که چند روز پیش منتشر شد صحت ندارد.

براساس آن خبر، دکمه فیزیکی آیفون 7 جای خود را به یک دکمه خازنی خواهد داد که با استفاده از الکترومغناطیس همان حس کلیک نوع فیزیکی را به کاربر می بخشد. این ویدئو همچنین  تایید می کند که آیفون جدید مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود.

در پایان اضافه نماییم که اپل دو راهکار برای حذف جک 3.5 میلمتری صدا از بدنه آیفون دارد: نخست اینکه یک ایرپاد جدید را در داخل جعبه دستگاه به کاربرانش عرضه نماید و دیگر اینکه نوعی آداپتور تبدیل جک 3.5 میلمتری به لایتنینگ را برایش در نظر بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • iMori
    iMori | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    قشنگ داد میزنه فیکه این ایرپاد ها سر فیش اینقدر زشت و بد ریخت ؟؟ امکان نداره اپل این شکلی درست کرده باشه همون جور که قبلا هم گفتم اولا آیفون 7 نیست و همون 6SE

مطالب پیشنهادی