ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با M600 آشنا شوید؛ دستبند ورزشی جدید پلار مجهز به اندروید Wear

اگر تفاوت های بین ساعت هوشمند و دستبندهای ورزشی هنگام انتخاب و خرید برای شما مردد کننده به حساب می آید، خبر خوش اینکه شرکت پلار، به عنوان یکی از معتبر ترین تولید کنندگان ابزارهای ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

اگر تفاوت های بین ساعت هوشمند و دستبندهای ورزشی هنگام انتخاب و خرید برای شما مردد کننده به حساب می آید، خبر خوش اینکه شرکت پلار، به عنوان یکی از معتبر ترین تولید کنندگان ابزارهای پوشیدنی در حوزه ی سلامتی، یک دستبند ورزشی مجهز به سیستم عامل اندروید Wear بازار عرضه کرده است.

این محصول تازه Polar M600 نام دارد و به لطف سیستم عامل نصب شده روی آن، می توانید 4000 اپلیکیشن موجود روی فروشگاه نرم افزاری گوگل را مورد استفاده قرار دهید، البته علاوه بر قابلیت های نرم افزاری سازنده، مثل مربی گری هوشمند و راهنمای انجام فعالیت های ورزشی.

polar-m600-trio-1470174547-vnNI-column-width-inline

M600 ضمناً از اپلیکیشن Polar Flow نیز پشتیبانی می کند که با استفاده از آن می توانید به جزئیاتی از جمله میزان فعالیت روزانه، ضربان قلب و کیفیت خواب شبانه ی خود دسترسی داشته باشید.

دستبند جدید پلار به نمایشگر 1.3 اینچی و تنها یک دکمه برای کنترل عملکردهای دستگاه مجهز است و از دیگر قابلیت های آن می توان به 4 گیگابایت حافظه ی رم، گیرنده ی GPS (برای امکان استفاده بدون نیاز به تلفن های هوشمند) و حسگر نوری ضربان قلب اختصاصی سازنده اشاره کرد.

Polar-M600-658x370-56d556a556d74860

سازنده ضمناً ادعا می کند که M600 با هر شارژ تا 48 ساعت قابل استفاده خواهد بود، ادعایی که اگر صحت داشته باشد می توان آن را در کنار امکان تعویض بند ها، یکی از جذابیت های دستگاه به حساب آورد.

در پایان لازم است اشاره کنیم که محصول جدید پلار 330 دلار قیمت دارد و در 2 رنگ مشکی و سفید تولید شده که در ادامه امکان انتخاب رنگ قرمز نیز در کنار آنها ارائه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی