ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیران سامسونگ: گلکسی نوت 7 فروشی بهتر از تمام موبایل های هم خانواده اش خواهد داشت

حالا که گلکسی نوت 7 به صورت رسمی از سوی سامسونگ معرفی شده و از تمام مشخصات آن با خبر شده ایم، شاید بتوان گفت که فبلت پرچمدار جدید کره ای ها، بهترین عضو خانواده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

حالا که گلکسی نوت 7 به صورت رسمی از سوی سامسونگ معرفی شده و از تمام مشخصات آن با خبر شده ایم، شاید بتوان گفت که فبلت پرچمدار جدید کره ای ها، بهترین عضو خانواده گلکسی نوت 7 تا به امروز به حساب می آید. اما سوال اصلی آن است که آیا نوت 7 می تواند به موفق ترین گلکسی نوت عرضه شده تا به امروز هم تبدیل شود؟

سامسونگ پاسخی محکم برای این پرسش در نظر گرفته و اعتقاد دارد که شب گذشته، موبایلی معرفی گشته که بزودی می تواند به پرفروش ترین اسمارت فون خانواده گلکسی نوت بدل شود. به گزارش Korean Times، کمپانی مورد بحث مدعی شده که بازخورد نخست اپراتورهای مخابراتی، هم در کشور کره جنوبی و هم در دیگر نقاط جهان، نسبت به نوت 7 بسیار مثبت بوده است.

در همین راستا، یکی از سخنگویان سامسونگ هم با اطمینان کامل اذعان داشته است که نوت جدید از منظر فروش، پا را فراتر از مدل های قبلی، که طبیعتاً نوت 5 هم یکی از آن ها به حساب می آید، خواهد گذاشت. در حال حاضر مدیران سامسونگ هیچ آمار و ارقام دقیقی در رابطه با نوت 7 ارائه نکرده اند، بنابراین برای آگاهی از حجم دستگاه هایی که به بازار تزریق شده اند یا خواهند شد باید احتمالاً چند ماه منتظر بمانیم.

همانطور که احتمالاً از پیش می دانید، گلکسی نوت 7 از امروز قابل پیش خرید است و در کشور ایالات متحده، از سوی تقریباً تمام اپراتورهای مخابراتی ارائه می شود. ناگفته نماند که این فبلت مورد انتظار، در تاریخ 19 آگوست به صورت رسمی و با قیمت 850 دلار وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • سامان جعفری
    سامان جعفری | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵

    بشین تا بشه ! طراحی تکراری ٬ رابط کاربری سنگین و پر از هنک ٬ نرم افزارهای بی کاربرد ، بدون هیچ نوآوری کاربردی و غیره ، هرکی فهم و شعور داشته باشه هیچوقت پول نمیده بابت این مدل گوشیا سامسونگ

    • Note7
      Note7 | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵

      اینا همون عقدهایی هستن که برای اس ۷همین چیزارو می گفتن

  • | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵

    مدیران سامسونگ گفتند خوب مثلا قرار بوده چیز دیگه ای بگن؟؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی