ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Honor 5 Play با قیمت 90 دلار معرفی شد

بعد از معرفی موبایل قدرتمند آنر نوت 8 از سوی هوآوی، این کمپانی چینی اخیراً از تلفن هوشمند دیگر و بسیار ارزان قیمت به نام Honor 5 Play رونمایی کرده که در رده محصولات اقتصادی خانواده آنر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

بعد از معرفی موبایل قدرتمند آنر نوت 8 از سوی هوآوی، این کمپانی چینی اخیراً از تلفن هوشمند دیگر و بسیار ارزان قیمت به نام Honor 5 Play رونمایی کرده که در رده محصولات اقتصادی خانواده آنر 5 قرار می گیرد.

این موبایل که جای پای آنر 4 پلی 2014 را دنبال می کند، به نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 1280در 720 پیکسل مجهز شده و علاوه بر این، از یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی در جلو و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED دوگانه بهره می برد. از قابلیت های نرم افزار دوربین دستگاه هم می توان به تایمر خودکار و روشنایی نمایشگر در محیط های تاریک اشاره کرد.

آنر 5 پلی در بدنه خود از یک چیپست چهارهسته ای MT6735P مدیاتک با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، دو گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که امکان افزایش آن با کارت های مایکرو SD تا سقف 128 گیگابایت مهیا شده است. در همین حال، باتری 2200 میلی آمپری دستگاه اگرچه چندان زیاد به نظر نمی رسد اما به لطف مصرف بهینه چیپست و نمایشگر، کاربر را در یک روز طولانی همراهی خواهد کرد.

با وجود تمام این مشخصات قابل قبول، متاسفانه اندروید آبنبات چوبی به همراه رابط کاربری نسبتاً قدیمی UI 3.01 Lite هوآوی، به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب خواهند بود. ضمناً از دیگر مشخصات دستگاه می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، بلوتوث 4.1 و اینترنت 4G LTE اشاره کرد.

با تمام این تفاسیر، تحسین برانگیزترین نکته در رابطه با آنر 5 پلی، قیمت 599 یوانی (یا 90 دلاری) آن است که حتی برای بازار کشور چین هم بسیار ارزان تلقی می شود. دیوایس مورد اشاره از همین حالا در رنگ های مشکی، سفید و طلایی در دسترس چینی ها قرار گرفته اما وضعیت عرضه آن در دیگر مناطق جهان کماکان نامشخص باقی مانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mohammad
    mohammad | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    واقعا کاش ایرانم مثل چین بود ......... .

  • سینا اکبری
    سینا اکبری | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    این چینی ها عشق میکننا, همه چی تو کشورشون دارن.

  • امیر
    امیر | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    اینم تنها ایرادش نرم افزار قدیمیش هست خدایی دیگه اندروید 7 داره میاد اندروید 5 واسه گوشی که الان اومده توو بازار یه شکست محسوب میشه.

مطالب پیشنهادی