ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به لوازم جانبی اصلی گلکسی نوت 7

همچون اکثر ابزارهای پرطرفدار، انتظار می رود تجهیزات جانبی گسترده ای برای گلکسی نوت 7 نیز عرضه شوند، اما همان طور که می دانید، معمولاً بهترین تجهیزات جانبی همان هایی هستند که از سوی سازنده اصلی ...

تیم دیجیاتو
نوشته شده توسط تیم دیجیاتو | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

همچون اکثر ابزارهای پرطرفدار، انتظار می رود تجهیزات جانبی گسترده ای برای گلکسی نوت 7 نیز عرضه شوند، اما همان طور که می دانید، معمولاً بهترین تجهیزات جانبی همان هایی هستند که از سوی سازنده اصلی ارائه می گردند. در همین راستا نگاهی می اندازیم به فهرست نسبتاً طولانی لوازم معرفی شده توسط سامسونگ برای فبلت جدیدش که طیف گسترده ای را در بر می گیرند.

note7_original_accessories_1

کاور S View ایستاده (قیمت: نامعلوم)

این کاور محافظ، مدل جدیدی از کاورهای سامسونگ است که نه تنها به منظور تمیز و زیبا نگه داشتن گلکسی نوت 7 استفاده می شود، بلکه به شما اجازه می دهد موبایل را در زوایای کاربردی مختلف نگه داشته و به راحتی از آن استفاده کنید. در واقع این کاور، استند موبایل هم به حساب می آید.

note7_original_accessories_2

کاور نمایشگر LED (قیمت: 70 دلار)

این کاور از نوع فولیو است که صفحه نمایش را می پوشاند، اما با استفاده از ترفند خاصی می تواند زمان و برخی نوتیفیکشن ها را به شیوه ای زیبا و خاص، به شکل نقطه های نورانی نمایش دهد.

note7_original_accessories_3

کاور شفاف (قیمت: 60 دلار)

نوع دیگر کاورهای فولیو برای گلکسی نوت 7 از نوع شفاف، یا در واقع نیمه شفاف است که هم ظاهری زیبا داشته و هم کاربردی است. این کاور اطلاعات بیشتری را نسبت به کاور قبلی برای شما نمایش می دهد.

note7_original_accessories_4

کاور کیبورددار (قیمت: 60 دلار)

این کاور، یکی از عجیب ترین تجهیزات جانبی است که طی چند سال اخیر توسط سامسونگ معرفی شده. این کمپانی نوعی کاور کیبورد دار شبیه صفحه کلیدهای بلک بری برای سری گلکسی S7 ارائه کرد، و همین محصول جانبی را برای گلکسی نوت 7 نیز معرفی نموده. ظاهراً این کاور برای افزایش سهولت در تایپ کردن ساخته شده، اما استفاده کنندگان از آن چنین نظری ندارند.

note7_original_accessories_5

کاور مخصوص لنز (قیمت: 150 دلار)

اگر خیلی مشکل پسند هستید و از دوربین قدرتمند گلکسی نوت 7 راضی نیستید، می توانید از این کاور مخصوص استفاده کنید. با استفاده از این کاور، می توانید لنزهای قوی و بزرگتری را روی دوربین 12 مگاپیکسلی فبلت خود سوار نمایید. البته ظاهراً با استفاده از این کاور گران قیمت نمی توانید کیفیت تصاویر ثبت شده را بهبود ببخشید، بلکه صرفاً می توانید افکت های تصویری خاصی را روی آنها پیاده سازی کنید.

note7_original_accessories_6

شارژر بی سیم سریع (قیمت: 70 دلار)

نام این محصول به اندازه ی کافی گویا هست. اما صرفاً محض اطلاع: شارژر بی سیم سریع سامسونگ به شما اجازه خواهد داد گلکسی نوت ۷ خود را به صورت بی سیم و با سرعت بیشتری شارژ کنید. به این ترتیب با ۶۹.۹۹ دلار هزینه ی بیشتر می توانید از شر یک سیم اضافی خلاص شوید و محیط مرتب تر و آراسته تری اطراف خود داشته باشید.

note7_original_accessories_7

قاب محافظ بک پک (قیمت: 70 دلار)

بر خلاف مورد قبل، این یکی نام جالب تری دارد؛ یک نام کم نظیر در میان کل محصولات موبایل شرکت سامسونگ که معمولاً نام های نه چندان خلاقانه ای مثل «کاور ایستاده» یا بیش از اندازه طولانی مثل «گلکسی اس ۷ اج پلاس» دارند. به هر صورت، بک پک (به معنای کوله پشتی/افزونه ی پشتی) که نام خلاقانه تری برایش انتخاب شده، یک قاب محافظ باتری دار است که ظرفیتی معادل ۳۱۰۰ میلی آمپر به باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری خود نوت ۷ می افزاید. شاید یک کوله پشتی پر ظرفیت تر را برای گلکسی نوت ۷ بیشتر می پسندیدیم، اما از طرف دیگر، با توجه به ضد آب بودن این قاب، می توان به چند کاره بودنش راضی بود. شکار پوکمون های زیر آب، آسان تر از این نبوده است.

note7_original_accessories_6

پک باتری با قابلیت شارژ سریع (قیمت: 80 دلار)

پک باتری با قابلیت شارژ سریع محصولی است که می توانید همین حالا نیز آن را تهیه کنید. قیمت آن ۷۹.۹۹ دلار در نظر گرفته شده، و با یک باتری بسیار قدرتمند ۱۰۲۰۰ میلی آمپری همراه است تا قادر باشید گلکسی نوت ۷ خود را حدوداً ۲ بار به صورت کامل شارژ کنید. احتمالاً خوره های فناوری از دیدن این محصول اشک در چشمانشان حلقه خواهد زد!

note7_original_accessories_9

کانکتور USB Type C (قیمت: رایگان)

اگر یک آداپتور پورت بامزه در دنیا وجود داشته باشد باید همین محصول باشد. سامسونگ با تعهد به افزودن یکی از این آداپتور ها به همراه تمام تلفن های هوشمند گلکسی نوت ۷، دست و دلبازی خود را به اثبات رسانده است. این کانکتور به شما اجازه می دهد هر مدل لوازم جانبی که با پورت microUSB کار می کند را به نوت ۷ مجهز به پورت نوع C خود متصل کنید.

note7_original_accessories_10

هدست واقعیت مجازی Samsung Gear (قیمت: 99 دلار)

روزی در آینده، ابزار های واقعیت مجازی بخشی عادی از زندگی روزمره خواهند بود، اما تا آن زمان، ابزار بالا که نام Gear VR رویش گذاشته شده، تجسمی حقیقی، بی واسطه و متمرکز از مهندسی سامسونگ باقی خواهند ماند. این حقیقت که مدل جدید این ابزار با مدل های قبلی تلفن های هوشمند گلکسی نیز سازگاری دارد، این گفته را تأیید می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    و البته دوربین ۳۶۰ درجه ی سامسونگ را فراموش کردید

  • Khaleghi
    Khaleghi | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    شکار پوکمون های زیر آب، آسان تر از این نبوده است..خخخخخ.بسیار گوشی عالی هست.ولی کسی که اس 7 داره زیاد براش فرق نمی کنه.بین این لوازم جانبی های اورجینال این کیبورد ب دردی نمی خوره به نظرم !!!

مطالب پیشنهادی