ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین میدان مخصوص پرواز پهپاد توسط DJI ساخته شد

شاید تصور کنید به پرواز درآوردن پهپاد برای اولین بار کار سختی باشد، اما افرادی که این وسیله را دارند و در شهرهای نسبتاً بزرگ زندگی می کنند، می گویند این روزها یافتن مکانی ایمن و ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

شاید تصور کنید به پرواز درآوردن پهپاد برای اولین بار کار سختی باشد، اما افرادی که این وسیله را دارند و در شهرهای نسبتاً بزرگ زندگی می کنند، می گویند این روزها یافتن مکانی ایمن و خلوت برای انجام این کار بسیار دشوارتر است. به عقیده آنها چه خوب بود اگر میدان هایی مخصوص پرواز پهپاد ساخته می شد تا در آنها بتوان مهارت های کنترل این گجت پرنده را بهبود بخشیده و نکات فنی را با دیگر علاقه مندان رد و بدل نمود.

به گزارش منابع خبری، ظاهراً این رؤیا در کره جنوبی به تحقق خواهد پیوست و غول پهپادسازی دنیا یعنی کمپانی DJI قصد دارد طی هفته های آتی، اولین میدان مخصوص پرواز را در جنوب شهر سئول راه اندازی نماید.

این تأسیسات 1400 متر مربعی، به مسیرهایی مجهز است که با نور LED روشن شده و افراد می توانند در آن به تمرین بپردازند. همچنین نمایشگرهایی نیز تعبیه شده که نمای اول شخص از پهپاد را به صاحب آن نشان می دهد.

در این میدان مسابقه، توری های حفاظتی تعبیه شده تا مانع از برخورد دستگاه های خارج از کنترل با افراد حاضر شود یا از سقوط پهپادها روی زمین جلوگیری نماید. همچنین اتاقی وجود دارد که در آن می توانید خرابی های جزئی دستگاه خود را تعمیر نمایید.

مقامات ارشد DJI می گویند این مرکز «محیطی ایمن و مفرح برای همه فراهم می سازد، چه افرادی که می خواهند این فناوری را برای اولین بار بیازمایند، و چه آنهایی که حرفه ای هستند یا می خواهند هدایت پهپاد را یاد بگیرند.» آنها معتقدند یکی از بزرگ ترین مزایای این مرکز سرپوشیده، عملیاتی بودن در تمامی فصول سال، فارغ از شرایط آب و هوایی است.

با این تفاسیر، ظاهراً تفریحگاه صاحبان پهپاد مشخص شده، اما هنوز نمی دانیم چند نفر در آن واحد می توانند از این مکان استفاده کنند، چون در صورت افزایش تعداد افراد، بعید نیست شاهد حوادث متعددی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی